Søger: Margurit ring fra matas.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
808 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Lullaby

Min datter har tabt en marguritring som hun har fået af en sød pige. Hun er kun 4 så for hende er det hele hendes verden der er brudt sammen. Jeg har fundet ud af at den er fra matas men min egen matas har kun en i sort i str xl og det dur altså ikke. Så vil den ryge nemmere af end den hun havde. Jeg har spurgt om de kan skaffe den hjem men de sagde at de får uspecificeret smykker hjem så nogle gange er den der og andre gange er det andre ringe.

Er der nogen der gider kigge i deres matas og evt se efter sådan en? Den koster 70 kr. SÅ vil jeg rigtig gerne betale for den og også porto selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Fru.Mäes <3

Vi har 3 MATAS'er i Herning..

Jeg vil gerne kigge efter?!

Hvad størrelse og farve 

Anmeld

10. november 2012

Lullaby

Fru.Mäes <3 skriver:

Vi har 3 MATAS'er i Herning..

Jeg vil gerne kigge efter?!

Hvad størrelse og farve 

Ej fantastisk. Den er lavet af "guld" og så er det en hvid margurit med guldhalløj i midten. Den ligner de dyre men er selvfølgelig ikke  Jamen small/medium tror jeg. Hun rendte rundt med den på sin tommelfinger og så røg den af i toilettet. Hun er dybt ulykkelig og snakker ikke om andet end den ring.  

Jeg har fundet et billede af en der ligner den ret godt.

HVis du gider se efter den, bare næste gang du er i nærheden af en matas ville jeg blive så lykkelig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2012

Nadia&Daniel

Lullaby skriver:

Min datter har tabt en marguritring som hun har fået af en sød pige. Hun er kun 4 så for hende er det hele hendes verden der er brudt sammen. Jeg har fundet ud af at den er fra matas men min egen matas har kun en i sort i str xl og det dur altså ikke. Så vil den ryge nemmere af end den hun havde. Jeg har spurgt om de kan skaffe den hjem men de sagde at de får uspecificeret smykker hjem så nogle gange er den der og andre gange er det andre ringe.

Er der nogen der gider kigge i deres matas og evt se efter sådan en? Den koster 70 kr. SÅ vil jeg rigtig gerne betale for den og også porto selvfølgelig.

Jeg tjekker lige vores (danmarks største Matas &nbsp Matas på mandag

Anmeld

10. november 2012

Lullaby

Nadia&Daniel skriver:

Jeg tjekker lige vores (danmarks største Matas &nbsp Matas på mandag

Ej tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.