I kan gøre det lige nøjagtig som I selv vil! 
Vi blev gift på rådhuset sidste år. Vi havde kun "inviteret" den nærmeste familie - men dog fortalt tid og sted til dem der selv spurgte.
Der mødte en flok venner op på rådhuset ud over familien, og vi var en flok med inde under selve vielsen. Nogle stod udenfor og ventede da vi kom ud.
Vi tog alle med hjem til dåse øl/vand, et glas vin, sandwiches og kaffe bagefter. Der var ikke dækket op eller noget, folk stod/sad bare hvor de kunne være. De fleste blev et par timer og begyndte så at sive hjem. Der var et par stykker som sagde nogle ord til os - det var de mest højtidelige indslag. Ellers bare hyggesnak og venner og børn i en pærevælling.
Om eftermiddagen havde vi et par timers afslapning med familien, og så havde vi bestilt bord på en restaurant om aftenen - vi var 10 i det hele. Min mand holdt en tale, men ellers var det helt uhøjtideligt, vi sad bare blandt de andre i restauranten.
Jeg havde en kort, sort kjole på og på rådhuset en brudebuket med røde roser og lidt grønt. Min mand var i pæn jakke, slips og skjorte og sorte cowboybukser. Og min søn i jakke, slips og mørkeblå cowboybukser. Pænt, men ikke vildt fint.
Helt perfekt dag for os! 
Anmeld