Giftes på rådhus - har brug for inputs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal giftes! min kæreste har friet i onsdag og han har allerede valgt en dato han kan huske + booket tid den dag selvom han var sent ude

Nå, men så er det så vi skal finde ud af hvordan det skal foregå....

Vi skal ikke holde stor fest!!! (Obviously )

Kan man godt bare være os og så vores drenge??? Det har jeg et eller andet sted lyst til...
Alternativt vil vi kun invitere allernærmeste familie - men hvad så bagefter???

Og Hvad skal man have på!!? jeg er udpræget drengepige - men bruger da nederdel om sommeren... Har man kjole på eller hvad?!

Hilfe!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Anonym trådstarter

Hjælp!

Anmeld

11. november 2012

SanneJensen

Anonym skriver:

Jeg skal giftes! min kæreste har friet i onsdag og han har allerede valgt en dato han kan huske + booket tid den dag selvom han var sent ude

Nå, men så er det så vi skal finde ud af hvordan det skal foregå....

Vi skal ikke holde stor fest!!! (Obviously )

Kan man godt bare være os og så vores drenge??? Det har jeg et eller andet sted lyst til...
Alternativt vil vi kun invitere allernærmeste familie - men hvad så bagefter???

Og Hvad skal man have på!!? jeg er udpræget drengepige - men bruger da nederdel om sommeren... Har man kjole på eller hvad?!

Hilfe!!!!

Tillykke med det

I kan jo holde jeres bryllup lige præcis som i har lyst til det, for det er jo JERES dag... Hvis i vælger at holde det bare med jer og drengene kan i jo bare gøre det til en hyggelig dag hvor i tager ud og spiser, hygger, og oplever et eller andet sammen?

Og hvis i vælger at invitere den nærmeste familie kan i jo invitere dem med hjem til jer selv bagefter (hvis i har plads), og så sørge for at en eller anden kommer og laver en lækker middag til jer, hvor i bare kan hygge jer og nyde dagen :b ?

Når man bliver gift på rådhus er det jo vel egentlig lidt ligemeget hvad man tager på... Nogle bliver gift i cowboybukser, mens andre bliver gift i et stort skrud..

Så vælg lige præcis hvad du har lyst til.

Anmeld

11. november 2012

FruK

I kan gøre det lige nøjagtig som I selv vil! 

Vi blev gift på rådhuset sidste år. Vi havde kun "inviteret" den nærmeste familie - men dog fortalt tid og sted til dem der selv spurgte.

Der mødte en flok venner op på rådhuset ud over familien, og vi var en flok med inde under selve vielsen. Nogle stod udenfor og ventede da vi kom ud.

Vi tog alle med hjem til dåse øl/vand, et glas vin, sandwiches og kaffe bagefter. Der var ikke dækket op eller noget, folk stod/sad bare hvor de kunne være. De fleste blev et par timer og begyndte så at sive hjem. Der var et par stykker som sagde nogle ord til os - det var de mest højtidelige indslag. Ellers bare hyggesnak og venner og børn i en pærevælling.

Om eftermiddagen havde vi et par timers afslapning med familien, og så havde vi bestilt bord på en restaurant om aftenen - vi var 10 i det hele. Min mand holdt en tale, men ellers var det helt uhøjtideligt, vi sad bare blandt de andre i restauranten.

Jeg havde en kort, sort kjole på og på rådhuset en brudebuket med røde roser og lidt grønt. Min mand var i pæn jakke, slips og skjorte og sorte cowboybukser. Og min søn i jakke, slips og mørkeblå cowboybukser. Pænt, men ikke vildt fint.

Helt perfekt dag for os! 

Anmeld

11. november 2012

FruK

Hov... Tillykke da!! Og håber I får en skøn dag! 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

CBM skriver:

Tillykke med det

I kan jo holde jeres bryllup lige præcis som i har lyst til det, for det er jo JERES dag... Hvis i vælger at holde det bare med jer og drengene kan i jo bare gøre det til en hyggelig dag hvor i tager ud og spiser, hygger, og oplever et eller andet sammen?

Og hvis i vælger at invitere den nærmeste familie kan i jo invitere dem med hjem til jer selv bagefter (hvis i har plads), og så sørge for at en eller anden kommer og laver en lækker middag til jer, hvor i bare kan hygge jer og nyde dagen :b ?

Når man bliver gift på rådhus er det jo vel egentlig lidt ligemeget hvad man tager på... Nogle bliver gift i cowboybukser, mens andre bliver gift i et stort skrud..

Så vælg lige præcis hvad du har lyst til.

Tak for input

Jeg synes det er svært.... Når jeg gerne vil giftes med minkæreste er det for OS og ikke fordi vi vil vise hele verdenen at vi elsker hinanden - det ved de jo i forvejen! Hehe...

Men ved ikke om min ex min mor og bedstemor ville blive skuffede over ikke at være der og jeg vil bestemt heller ikke være træt af at de var der....

Tænker også om man bare kunne tage på en cafe eller noget bagefter (det er kl 15) Ellers hjem til os.

Vi har besluttet at tage en tur til kbh med drengene dagen efter - og overnatte der to dage (vi er fra aarhus) - og så enten på vej derover eller hjem køre forbi slagelse, så jeg kan møde min svigermor for første gang (efter fem år!!!)

Jeg tror det bliver noget med en pæn overdel og enten bukser eller nederdel

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

I kan gøre det lige nøjagtig som I selv vil! 

Vi blev gift på rådhuset sidste år. Vi havde kun "inviteret" den nærmeste familie - men dog fortalt tid og sted til dem der selv spurgte.

Der mødte en flok venner op på rådhuset ud over familien, og vi var en flok med inde under selve vielsen. Nogle stod udenfor og ventede da vi kom ud.

Vi tog alle med hjem til dåse øl/vand, et glas vin, sandwiches og kaffe bagefter. Der var ikke dækket op eller noget, folk stod/sad bare hvor de kunne være. De fleste blev et par timer og begyndte så at sive hjem. Der var et par stykker som sagde nogle ord til os - det var de mest højtidelige indslag. Ellers bare hyggesnak og venner og børn i en pærevælling.

Om eftermiddagen havde vi et par timers afslapning med familien, og så havde vi bestilt bord på en restaurant om aftenen - vi var 10 i det hele. Min mand holdt en tale, men ellers var det helt uhøjtideligt, vi sad bare blandt de andre i restauranten.

Jeg havde en kort, sort kjole på og på rådhuset en brudebuket med røde roser og lidt grønt. Min mand var i pæn jakke, slips og skjorte og sorte cowboybukser. Og min søn i jakke, slips og mørkeblå cowboybukser. Pænt, men ikke vildt fint.

Helt perfekt dag for os! 

Lyder som en god dag - og også som noget for os

God ide med sandwich derhjemme efterfølgende.... Vi skal giftes kl 15...

Jeg vil også gerne noget uformelt, men samtidig mindeværdigt

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Hov... Tillykke da!! Og håber I får en skøn dag! 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.