Andebryst og andelår HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.213 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2012

MyLove E

Jeg har gennem mit arbejde købt lår og bryst til mortens aften. Men nu er jeg i tvivl om hvor længe de skal ha. På pakken står det bare at de skal være 75grader.

Skal de brunes på panden først???

Håber nogen kan hjælpe:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Jeg har gennem mit arbejde købt lår og bryst til mortens aften. Men nu er jeg i tvivl om hvor længe de skal ha. På pakken står det bare at de skal være 75grader.

Vi har lavet det her nogle gange og det er lækkert

Er sikker på at andelårene kan laves på samme måde... Så har du da en tidsfornemmelse for hvor længe de skal have i ovnen

http://www.skagenfood.dk/recipe.html?recipeid=2082

Anmeld

10. november 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Vi har lavet det her nogle gange og det er lækkert

Er sikker på at andelårene kan laves på samme måde... Så har du da en tidsfornemmelse for hvor længe de skal have i ovnen

http://www.skagenfood.dk/recipe.html?recipeid=2082

Tak:-):-):-)

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Tak:-):-):-)

Det var så lidt og heldige at l skal have god and i aften, det er så lækkert!

Anmeld

10. november 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Det var så lidt og heldige at l skal have god and i aften, det er så lækkert!

Ja det er skønt:-):-) Men i skal i ha and?

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Ja det er skønt:-):-) Men i skal i ha and?

Nej det tror jeg ikke, har røv ondt i min mave, og er lidt utryg, så det bliver kæresten der skal stå for indkøb og hvad vi skal have! Godt jeg har ham

Anmeld

10. november 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Nej det tror jeg ikke, har røv ondt i min mave, og er lidt utryg, så det bliver kæresten der skal stå for indkøb og hvad vi skal have! Godt jeg har ham

Ej lille pus så må du kontakt lægevagten <3

Anmeld

10. november 2012

L&V

Tauf skriver:

Jeg ville brune det på panden først så det får en lækker skorpe også ville jeg smide det på en rist i ovnen med en dryp bakke under og et termometer i og ta det ud ved 65 -70 ca og lade det hvile så når det hurtigt de 75 men er stadig saftigt.. Hmm det er lidt svært at sige når man ik lige kan se størrelsen men ca 20-30min ville jeg skyde på

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Ej lille pus så må du kontakt lægevagten <3

Er vist bare lidt nervøs for, at det bare er mig, der er lidt pylret! Gad så meget godt, at det havde været en hverdag, så jeg kunne ringe til min egen læge...

Hvis det bliver værre må jeg have fat i vagtlægen!

Anmeld

10. november 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Jeg ville brune det på panden først så det får en lækker skorpe også ville jeg smide det på en rist i ovnen med en dryp bakke under og et termometer i og ta det ud ved 65 -70 ca og lade det hvile så når det hurtigt de 75 men er stadig saftigt.. Hmm det er lidt svært at sige når man ik lige kan se størrelsen men ca 20-30min ville jeg skyde på

Mange tak:-):-) De er ca. 400g stykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.