Klapvogne: Emmaljunga Twin Nitro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. november 2012

Schonert

vores drømme vogn. (: 

Deaværre har vi ikke penge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

AnnaK89

Valle81 skriver:

Jamen forestiller mig 3750

Okay, det er lidt mere end jeg har råd til

Anmeld

19. november 2012

Valle81

25. november 2012

Valle81

Valle81 skriver:

Emmaljunga Twin Nitro. Købt i BabySam i Januar 2010 til 5999. Der medfølger overlædder til 499. Der er indbygget myggernet og der er originalt regnslag med. Sæderne er uafhængige af hinanden. Det ene kan ligge ned og det andet sidde op. Det er muligt at have en hård lift stående i den ene side, mens baby er så lille, at det ligger i lift.
Der er svingbare hjul, som gør det nemt at komme rundt på meget lille og trang plads. Disse kan låses, så det er nemt at køre i grus, sand, skov osv.

Vognen fremstår næsten som ny.

Der er bestilt en ny bøjle til kalachen, da den er blevetlidt ledløs, så denne vil blive skiftet. Ellers er der lidt småridser på stel for neden.

Den er nem at klappe sammen og have med i bilen. Der er mange forskellige måder at sætte den på, alt efter, hvordan bagerummet er formet.

Spørg endeli, hvis der skulle være brug for dette:0)

Op

Anmeld

2. december 2012

Valle81

op:0)

Anmeld

27. december 2012

Valle81

2. januar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Valle81 skriver:

Emmaljunga Twin Nitro. Købt i BabySam i Januar 2010 til 5999. Der medfølger overlædder til 499. Der er indbygget myggernet og der er originalt regnslag med. Sæderne er uafhængige af hinanden. Det ene kan ligge ned og det andet sidde op. Det er muligt at have en hård lift stående i den ene side, mens baby er så lille, at det ligger i lift.
Der er svingbare hjul, som gør det nemt at komme rundt på meget lille og trang plads. Disse kan låses, så det er nemt at køre i grus, sand, skov osv.

Vognen fremstår næsten som ny.

Der er bestilt en ny bøjle til kalachen, da den er blevetlidt ledløs, så denne vil blive skiftet. Ellers er der lidt småridser på stel for neden.

Den er nem at klappe sammen og have med i bilen. Der er mange forskellige måder at sætte den på, alt efter, hvordan bagerummet er formet.

Spørg endeli, hvis der skulle være brug for dette:0)

Kører I også omkring Kolding? 3000 kr?

Anmeld

2. januar 2013

Valle81

EllaRo skriver:

Kører I også omkring Kolding? 3000 kr?

Kolding er lidt en omvej, så må sige nej 3500 er det laveste jeg går

Anmeld

3. januar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Kolding er lidt en omvej, så må sige nej 3500 er det laveste jeg går

Tak, det må vi lige overveje ...

Anmeld

11. januar 2013

Nolle

Er den solgt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.