hey tøsser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2012

haboush

jeg er ny herinde og jeg fik øje på at der mange andre som er gravid og har børn.. jeg er ny herind det glæde mig og lære ny kvinder at kende

jeg er gravid med en lille prinsesse og jeg føder til januar! og det først barn det glæde mig og høre andres historie det gøre mig tryg !håber nogen gider tage godt i mod mig herind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Missq4

hejsa og velkommen

Anmeld

11. november 2012

LHS

haboush skriver:

jeg er ny herinde og jeg fik øje på at der mange andre som er gravid og har børn.. jeg er ny herind det glæde mig og lære ny kvinder at kende

jeg er gravid med en lille prinsesse og jeg føder til januar! og det først barn det glæde mig og høre andres historie det gøre mig tryg !håber nogen gider tage godt i mod mig herind

Velkommen til

Anmeld

11. november 2012

simone_jacobsen

haboush skriver:

Jamen velkommen til

Hvis du har termin til januar skal du da melde sig ind i gruppen "Januar 2013"

Mvh Simone

Anmeld

16. november 2012

haboush

velkommen -)

jeg er også ny herinde og jeg skal også føde til januar med en søde.. prinsesse:d vil med glæde også lære andre kvinder og kende herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.