Håber der er et lille bitte håb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Eller bare blodprøve..

Ja,men skanning giver svar med det samme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

det skete for mig den 13/10 med kun en smule blod dagen før jeg ringede til vagtlægen og de vil ikke sende en til skanning før du har smerter i maven oven i blødningen lidt ligsom slemme mins smerter jeg var 6+4 

men  for den bliver der man kan slet ikke beskrive hvor hådt det er at miste 

nåede at ringe 4 gange inden lægen sendte mig til skanning og der havde jeg meget ondt og styrt bløte hver gang jeg gik på wc mvh anna og efter du først er blevet skannet og vis de kan se den er ude bliver du sendt til blodprøvetaning en gang om ugen for at se om hcg falder som det skal 

men håber virkelig for dig at det ikke er neget vil ikke ønske for nogen de skal det igennem men desværre sker det. det er kroppen der skiller sig af med et uleve døgtig foster mvh anna 

Anmeld

10. november 2012

come2

Anna111 skriver:

det skete for mig den 13/10 med kun en smule blod dagen før jeg ringede til vagtlægen og de vil ikke sende en til skanning før du har smerter i maven oven i blødningen lidt ligsom slemme mins smerter jeg var 6+4 

men  for den bliver der man kan slet ikke beskrive hvor hådt det er at miste 

Der er godt nok stor forskel på læger. Min læge sendte mig akut afsted da jeg begyndte at bløde. Han ringede ind til sygehuset og fik en akut tid til mig til en indenvendig scanning.

Det er så ærgeligt når det sker

Anmeld

10. november 2012

L&V

come2 skriver:

Der er godt nok stor forskel på læger. Min læge sendte mig akut afsted da jeg begyndte at bløde. Han ringede ind til sygehuset og fik en akut tid til mig til en indenvendig scanning.

Ja helt vilde stor forskel.. Jeg blev os sendt afstedkom med det samme og fulgt meget tæt i dagene efter.. Så dejlig i så træls en situation

Anmeld

10. november 2012

come2

Månsson skriver:

Ja helt vilde stor forskel.. Jeg blev os sendt afstedkom med det samme og fulgt meget tæt i dagene efter.. Så dejlig i så træls en situation

Ja lige netop.

Jeg var endda kun ca. 5 uger henne, men lægen tøvede slet ikke og sendte mig afsted.

Det er rart med sådan en læge

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

ihh gad at min læge os var så forstående .. Jeg går stadig i uvisheden, har da blødt lidt, lidt ala almindelig mens. Men ingen smerter er styrtblødning! Håber jeg kan være en af dem der har mens under graviditeten, man har vel et håb! Men øv hvor er der langt til mandag morgen, hvor jeg vil ringe til lægen igen og få en blodprøve!..

Anmeld

10. november 2012

L&V

come2 skriver:

Ja lige netop.

Jeg var endda kun ca. 5 uger henne, men lægen tøvede slet ikke og sendte mig afsted.

Det er rart med sådan en læge

Vi fandt aldrig ud af hvor langt jeg var men os ca 5-7uger.. Det er nemlig guld værd og sådan bør det være så man får besked og kan forholde sig til hva der sker med ens krop

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

ihh gad at min læge os var så forstående .. Jeg går stadig i uvisheden, har da blødt lidt, lidt ala almindelig mens. Men ingen smerter er styrtblødning! Håber jeg kan være en af dem der har mens under graviditeten, man har vel et håb! Men øv hvor er der langt til mandag morgen, hvor jeg vil ringe til lægen igen og få en blodprøve!..

for at der stadigt er bare et lille håb derinde..

Tror du ikke man for styrtblødninger når man aborter??

Anmeld

10. november 2012

come2

Anonym skriver:

for at der stadigt er bare et lille håb derinde..

Tror du ikke man for styrtblødninger når man aborter??

Jeg styrt blødede ikke. Det var ca som mens, bare med flere klumper 

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg styrt blødede ikke. Det var ca som mens, bare med flere klumper 

Oki øv vil bare gerne have det afklaret nu, så man ikke kører rundt i at den måske er der eller ikke!

sNØFT..

Man bliver så forvirret af internettet, der står så mange forskellige ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.