0-1 år: Helt nyt drengetøj 56-68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.010 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2012

DitteFisk

Der blev taget fejl mht kønnet af vores baby med det resultat at vi altså nåede at købe en masse lækkert drengetøj på en ferie til USA - derfor kan vi ikke få det byttet men det er helt nyt og ikke engang vasket (kun noget få af det er købt i DK). Så byd endelig på det! Vil bare gerne af med det, så jeg kan købe noget pigetøj

Langt det meste er i str. 62! (eller str. 0-3 mdr - hvilket er det samme i amerikansk str)

BYD, folkens, byd!

TILFØJELSE!! (12/11) - Danefæ body'en på sidste billede! Ønsker 120 for denne - også helt ny, normal pris: 199 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

SabrinaThrysøe

Hvad vil en samlet pris lyde på :-)

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

Har fået afsat den de første to bodyer (fra venstre side) på billede 3, den hvide body med elge på billede 5, tøjet på billede 6 samt t-shirten og bukserne (i højre side) på billede 7. 

Resten kan jeg sende dig for 250 kr det er jo helt nyt, og vil gerne kunne købe bare LIDT pigetøj for det (har regnet på, at det er mellem 10 og 20 kr pr del)

For 300 vil jeg gerne sende 2 pakker drenge-sutter med (med 2 i hver pakke), 3 par h&m mørkeblå baby-sokker og en blå suttekæde med. (Kan godt sende dig billeder af de sidste ting her også, hvis det er noget )

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

SabrinaThrysøe skriver:

Hvad vil en samlet pris lyde på :-)

Hov, fik ikke citeret - se mit svar ovenfor  

Anmeld

11. november 2012

SabrinaThrysøe

Gigl skriver:

Hov, fik ikke citeret - se mit svar ovenfor  

Jeg ska li ha tjekket op på hva jeg har og gøre godt med, må jeg vende tilbage :-)

Anmeld

12. november 2012

DitteFisk

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg ska li ha tjekket op på hva jeg har og gøre godt med, må jeg vende tilbage :-)

Helt sikkert  

Anmeld

12. november 2012

Frøken J.

Gigl skriver:

Har fået afsat den de første to bodyer (fra venstre side) på billede 3, den hvide body med elge på billede 5, tøjet på billede 6 samt t-shirten og bukserne (i højre side) på billede 7. 

Resten kan jeg sende dig for 250 kr det er jo helt nyt, og vil gerne kunne købe bare LIDT pigetøj for det (har regnet på, at det er mellem 10 og 20 kr pr del)

For 300 vil jeg gerne sende 2 pakker drenge-sutter med (med 2 i hver pakke), 3 par h&m mørkeblå baby-sokker og en blå suttekæde med. (Kan godt sende dig billeder af de sidste ting her også, hvis det er noget )

Hvis hun springer fra er jeg interesseret Altså for 250.. Er det plus porto?

Anmeld

12. november 2012

Pallemor

er interesseret i billede 9 - hvis det hele ikke bliver solgt til Sabrina

Anmeld

12. november 2012

DitteFisk

Frøken J. skriver:

Hvis hun springer fra er jeg interesseret Altså for 250.. Er det plus porto?

Ja, altså det er med porto oveni de 250 - ved ikke lige præcis hvad det er så..

Anmeld

12. november 2012

DitteFisk

Pallemor skriver:

er interesseret i billede 9 - hvis det hele ikke bliver solgt til Sabrina

Den er også lækker og af mærket GAP (lidt større i USA end i DK)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.