Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Er der nogen af jer som har læst "Blottet for dig"?
hvis ja hvad synes i om den? Har ikke selv læst den men overvejer at købe bogen.
Det skulle være en bog som skulle tage en med stormen som "Fifty Shades" Har gjort ved mange
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej den har jeg ikke hørt om.
Kan du huske hvad forfatteren hedder?
Faith skriver: Nej den har jeg ikke hørt om. Kan du huske hvad forfatteren hedder?
Ja forfatteren hedderc Sylvia Day
tanja. skriver: nej den har jeg ikke hørt om, men vil da prøve og google om jeg kan finde noget om den, kunne ske den havde interrese
nej den har jeg ikke hørt om, men vil da prøve og google om jeg kan finde noget om den, kunne ske den havde interrese
Ja ikke
Hej
Jeg blev færdig med blottet for dig igår - den kan du roligt købe!!
Den er meget (til tider lidt for meget) lig fifty..
Læste den på 3 dage og har forudbestilt 2'eren spejlet i dig, der udkommer d. 12/12.
Så ja, anbefaling herfra
veronica skriver: Hej Jeg blev færdig med blottet for dig igår - den kan du roligt købe!! Den er meget (til tider lidt for meget) lig fifty.. Læste den på 3 dage og har forudbestilt 2'eren spejlet i dig, der udkommer d. 12/12. Så ja, anbefaling herfra
Hvor kan den købes? Skal man ind i en boghandel for at få fat i den?
Fedt så skal jeg helt sikkert læse den Tak for tilbage meldingen. Ville lige høre fra en baby bruger om nogle kunne anbefale den.
Købte du den over nettet eller i en bog handel ?
Faith skriver: Hvor kan den købes? Skal man ind i en boghandel for at få fat i den?
Jeg har købt bogen i dag i bog og ide
Glæder mig til at komme igang med bogen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128