jeg er i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke det bare er mig der er mærkelig eller har nogle forventninger.
Prøver at forklare det og vil så gerne høre jereS mening.

Et forældrepar søger pasning til deres børn og jeg skriver til dem og får svaret at de skal snakke med en pige tirsdag. Fair nok
Jeg får så en mail i dag(efter at jeg har spurgt) om at de har ansar den anden uden at snakke med mig og så vælge i mellem.
Er det mig der er sippet?
Ville i ansætte den første i snakkede med hvis en anden havde skrevet til jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Et forældrepar søger pasning til deres børn og jeg skriver til dem og får svaret at de skal snakke med en pige tirsdag. Fair nok
Jeg får så en mail i dag(efter at jeg har spurgt) om at de har ansar den anden uden at snakke med mig og så vælge i mellem.

Tja, vist kemien bare er helt oppe i skyerne, så kunne jeg nok godt finde på det..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Tja, vist kemien bare er helt oppe i skyerne, så kunne jeg nok godt finde på det..

Efter et møde?
Det kan være rigtigt nok.
Det er bare så surt at ikke engang komme til samtale, fordi man ikke lige er hurtig nok.

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja..det ville jeg.
Hvis kemien passer med den første, så er der jo ingen grund til at ulejlige dig, når de allerede ved, de vil have den anden.

De har jo heller ikke lovet dig noget..ikke engang en samtale, vel?

Noget andet er, hvis de HAR lovet dig en samtale.
Så ville jeg naturligvis have afholdt den, ikke noget der.

I det hele taget synes jeg at det er pænt af dem, at de kontakter dig og siger det som det er.
Det er jo ærgerligt, at de ikke har taget sig tiden til en snak med dig også, men mennesker er jo forskellige og det må man så bøje sig for.

Håber du snart har held til at få et job

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Efter et møde?
Det kan være rigtigt nok.
Det er bare så surt at ikke engang komme til samtale, fordi man ikke lige er hurtig nok.

Kan godt forstå dig - vil nok også føle det sådan.. Men nogle gang klikker folk bare..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..det ville jeg.
Hvis kemien passer med den første, så er der jo ingen grund til at ulejlige dig, når de allerede ved, de vil have den anden.

De har jo heller ikke lovet dig noget..ikke engang en samtale, vel?

Noget andet er, hvis de HAR lovet dig en samtale.
Så ville jeg naturligvis have afholdt den, ikke noget der.

I det hele taget synes jeg at det er pænt af dem, at de kontakter dig og siger det som det er.
Det er jo ærgerligt, at de ikke har taget sig tiden til en snak med dig også, men mennesker er jo forskellige og det må man så bøje sig for.

Håber du snart har held til at få et job

Kærligst
Sussie

Jeg skrev til dem og spurgte om de havde ansat den anden.
Nej de havde ikke lovet mig en samtale, men det er da høfligt lige at give en melding tilbage.

Der er også de forældre der roser en, man snakker rigtig godt og så alligevel vælger de en anden. Det må sku da være kemi.

Men som jeg ser, det er deres tab.. For jeg er super(endda kaldt ekspert)

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Kan godt forstå dig - vil nok også føle det sådan.. Men nogle gang klikker folk bare..

Ja.. Det er surt..

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg skrev til dem og spurgte om de havde ansat den anden.
Nej de havde ikke lovet mig en samtale, men det er da høfligt lige at give en melding tilbage.

Der er også de forældre der roser en, man snakker rigtig godt og så alligevel vælger de en anden. Det må sku da være kemi.

Men som jeg ser, det er deres tab.. For jeg er super(endda kaldt ekspert)

Ja, det er øv, de ikke har taget dig eller i det mindste har givet sig tiden til lige at møde dig.

Men sådan er livet på arbejdsmarkedet nu engang.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, det er øv, de ikke har taget dig eller i det mindste har givet sig tiden til lige at møde dig.

Men sådan er livet på arbejdsmarkedet nu engang.

Ja uretfærdigt... Det er alt jeg vil, passe dejlige børn. Men der aku ingen heroppe i nordsjælland der har brug for pasning

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja uretfærdigt... Det er alt jeg vil, passe dejlige børn. Men der aku ingen heroppe i nordsjælland der har brug for pasning

Kan du ikke smække en annonce i et dagblad og tilbyde din hjælp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.