sovesofa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2012

PernilleogLouis

Kan man overhovedet få en god sovesofa? Hvis ja så anbefal endelig en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

lycly

Altså nu har vi ikke fået vores endnu, så kan jo egentlig ikke anbefale den Men vi har kigget på en fra Ilva og jeg håber satme den er god. Fordi ja, hvordan ved man lige om den er god før man har prøvet den et par gange, tænker jeg

En ting er jeg ret sikker på, man skal ikke købe sovesofa i IKEA

Anmeld

9. november 2012

PernilleogLouis

LuLy skriver:

Altså nu har vi ikke fået vores endnu, så kan jo egentlig ikke anbefale den Men vi har kigget på en fra Ilva og jeg håber satme den er god. Fordi ja, hvordan ved man lige om den er god før man har prøvet den et par gange, tænker jeg

Tjekker lige Ilvas hjemmeside Og du har ret det er svært at vide før man har prøvet dem nogen gange - sidst jeg købte madrasser så købte jeg nogen til 19000 og de er bare slet ikke gode

Anmeld

9. november 2012

sne190810

LuLy skriver:

Jeg har engang haft en sovesofa fra IKEA, den var jeg ganske tilfreds med.

Det er godt nogle år tilbage, da jeg boede sammen med en og derfor levede småt. Men den holdte i mange år, havde den med hjemmefra, så havde også brugt den da jeg stadig boede hjemme.

Jeg har ingen idé hvad modellen hed eller noget, men potato potato er jeg i hvert fald var rigtig glad for den!  

Selvfølgelig er det en smagssag, men ville bare lige give mit besyv med ift sovesofa fra IKEA ikke kun er det rene lort.

Anmeld

10. november 2012

PernilleogLouis

LuLy skriver:

hvilken en er det I har købt?

Anmeld

10. november 2012

Miss Kat

Min bror har for kort tid siden købt én i Ikea, som han er rigtig godt tilfreds med.

Jeg tror det er denne her:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19839975/

Anmeld

10. november 2012

lycly

kicha skriver:

hvilken en er det I har købt?

Denne her

Anmeld

10. november 2012

FrkDitte

kicha skriver:

Kan man overhovedet få en god sovesofa? Hvis ja så anbefal endelig en

Hejsa,

Vi har nu også en sovesofa fra IKEA,  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20198972/

Der er opbevaringsrum under chaiselongen til dyner mm.

Men er det en sofa i selv skal sove på hverdag eller er det til gæster?

Vores bliver kun brugt til gæster, og der har aldrig været klager 

Men hvis det er en seng i skal sove på hver dag, så tror jeg ikke den er god i længden. (Det tror jeg generelt ikke sovesofaer er.. ) her tænker jeg i forhold til en rigtig madras med fjedre og andre ting som skulle være godt for ryggen.. 

D.

Anmeld

10. november 2012

PernilleogLouis

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Vi har nu også en sovesofa fra IKEA,  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20198972/

Der er opbevaringsrum under chaiselongen til dyner mm.

Men er det en sofa i selv skal sove på hverdag eller er det til gæster?

Vores bliver kun brugt til gæster, og der har aldrig været klager 

Men hvis det er en seng i skal sove på hver dag, så tror jeg ikke den er god i længden. (Det tror jeg generelt ikke sovesofaer er.. ) her tænker jeg i forhold til en rigtig madras med fjedre og andre ting som skulle være godt for ryggen.. 

D.

Det ville nemlig være en jeg skulle bruge til hverdag også derfor det helst skal være en god kvalitet - hvis det findes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.