Så melder jeg mig også ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Mink

Anonym skriver:

Den havde ik gemt sig

Den lille hjerte var stoppet med slå  Så fik igår en medicinsk abort og 4 timer senere fødte jeg et lille foster samt moderkage 

Havde en sej kæreste der var der 100 procent og er hjemme indtil fredag, såh er dejligt

ej hvor har jeg bare ondt af dig !!! øv altså  er glad for at din kæreste var der.. så må i være der for hinanden den næste tid !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

ej hvor har jeg bare ondt af dig !!! øv altså  er glad for at din kæreste var der.. så må i være der for hinanden den næste tid !!! 

tak..

Det er meget hårdt, for ihh jeg glædede mig sådan til et sommerbarn..

Havde været en god fødseldagsgave til svigerfar og kæreste, men sådan gik det ikke

Anmeld

13. november 2012

Mink

Anonym skriver:

tak..

Det er meget hårdt, for ihh jeg glædede mig sådan til et sommerbarn..

Havde været en god fødseldagsgave til svigerfar og kæreste, men sådan gik det ikke

nej det må simpelthen ha været en frygtelig oplevelse !!! ord er bare så fattige i sådan en situation.. ved slet ikke hvad jeg skal sige... 

Anmeld

21. november 2012

Tusle757

Det er jeg godt nok ked af at høre . Jeg har næsten lige været igennem det samme , og det er bare så ubeskriveligt hårdt . Jeg mærkede også boblende fornemmelser i maven, og var sikker på at der var liv ..
Men det var der ikke . Ved mig fandt de bare først ud af det i 12+4 til nakkefolds , og der havde den været død i 4 uger. Det var ret ulækkert, og jeg fik den opereret ud.

Men din boblende fornemmelse har nok været fordi at maven ikke kunne finde ud af det. Det fik jeg i hvert fald af vide ..

Jeg håber at I hurtigt bliver gravide igen når I er klar til det . Ved mig gik det i hvert fald stærkt . Jeg havde kun 1 mens, så jeg er gravid igen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.