Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Mikkelmusen

Når man tager tid på hvor længe der er imellem veer, er det så fra ve-start til næste ve-start eller fra ve-slut til ve-start? Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan det var sidst...

Nej jeg har ikke veer pt, men der kommer et par stykker af og til, især når jeg går i seng. Men jeg ender altid med at falde i søvn når jeg prøver at tage tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mca<3

Mikkelmusen skriver:

Når man tager tid på hvor længe der er imellem veer, er det så fra ve-start til næste ve-start eller fra ve-slut til ve-start? Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan det var sidst...

Nej jeg har ikke veer pt, men der kommer et par stykker af og til, især når jeg går i seng. Men jeg ender altid med at falde i søvn når jeg prøver at tage tid

Det er fra veens start til næste vees start

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jep...

Og masse vestøv til dig

Anmeld

3. juni 2009

Lone Jakobsen

Tanja.. skriver:

griner lidt.... ja der kan man bare se... jeg troede det var fra ve-slut til næste ve-start.
det plejer at være sådan jeg tager tid på dem.

Anmeld

3. juni 2009

Tut

UH UH UH, Er det nu Christina???

Ih, glæder mig sådan til at se billeder af lillepigen

En masse Ve-støv til dig.

Knus

Tut

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

nutche skriver:

griner lidt.... ja der kan man bare se... jeg troede det var fra ve-slut til næste ve-start.
det plejer at være sådan jeg tager tid på dem.

Ha ha altså   jamen så er du kommet på fødegangen i god tid ... Jeg kunne heller ikke huske det ¨så måtte ringe til fg da jeg fik veer

Anmeld

3. juni 2009

Lone Jakobsen

Tanja.. skriver:

Ha ha altså   jamen så er du kommet på fødegangen i god tid ... Jeg kunne heller ikke huske det ¨så måtte ringe til fg da jeg fik veer

griner... nej det kan man så ikke helt sige.
den 3. gang havde jeg nær født derhjemme.... så den her gang vil de gerne ha mig ind med det  samme....hvis vandet sku gå.
ikke noget med at se på uret her

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

nutche skriver:

griner... nej det kan man så ikke helt sige.
den 3. gang havde jeg nær født derhjemme.... så den her gang vil de gerne ha mig ind med det  samme....hvis vandet sku gå.
ikke noget med at se på uret her

ha heldigt du så har taget tid på den måde du har gjort

Anmeld

3. juni 2009

Mikkelmusen

Tak for svar tøser.

Tut: jeg tror sgu ikke der sker noget foreløbig. Sådan her har det været den sidste uge, så jeg regner ikke med noget.

Anmeld

4. juni 2009

Lone Jakobsen

Tanja.. skriver:

ha heldigt du så har taget tid på den måde du har gjort

jamen tror slet ikke jeg tog tid 3. gang. troede jo jeg havde mange timer tilbage.... men han havde travlt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.