Går jeres unger i samme institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2012

MorDk

Idag fik vi skrevet vores lille Freya op til vuggestue!

Håber SÅ meget at hun får plads i samme institution som sin storebror. Chancen er jo RIGTIG stor! Ihh... har helt sommerfugle i maven ♥

Her i kommunen skal man skrive ungerne op inden de fylder 3 mdr.

Var til Barselsmøde på mit arbejde i onsdags. Skal starte op på arbejde igen til oktober 2013 så jeg håber at få plads fra 01.08.13 så der er gooood tid til at køre hende ind i vuggestuen.

Er der nogle herinde, hvis børn går i samme institution? Hvordan tager De det?

Når Freya skal starte i Vuggestue skal Victor rykke videre i Børnehaven... ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Valle81

Her har anton og Arthur i skønne dagpleje og har gjort det nu siden februar og skal fortsætte indtil marts/april næste år, hvor anton så hopperi børnehave. Det har været fuldstændig problemfrit og det har været en selvfølge for mig, at de skulle gå sammen

Anton nåede at være i dagpleje alene fra september til februar, han reagerede ikke på at Arthur startede

Anmeld

9. november 2012

MorDk

Valle81 skriver:

Her har anton og Arthur i skønne dagpleje og har gjort det nu siden februar og skal fortsætte indtil marts/april næste år, hvor anton så hopperi børnehave. Det har været fuldstændig problemfrit og det har været en selvfølge for mig, at de skulle gå sammen

Anton nåede at være i dagpleje alene fra september til februar, han reagerede ikke på at Arthur startede

Lyder super godt!

Anmeld

9. november 2012

oerbaek

Jeg valgt med vilje at mine børn ikke skulle gå i samme børnehave, da den børnehave min store søn gik i ikke var stue inddelt. Jeg mener det var vigtigt for mine børn at de kom ud hver for sig og fik hver sine lege relationer og ikke skulle være sammen 24/7  

Anmeld

9. november 2012

Lusi

Luna og Sirius går i samme ins.

I den gamle, var det kun Luna der gik i bh. Så flyttede vi by og der startede de begge to. Luna i bh og Sirius i vuggestue.
Det er super fedt, de går samme sted og er den bedste ins EVER

Anmeld

11. november 2012

MorDk

Victor skal starte i BH når Freya skal i VS så jeg tror det kommer til at blive meget godt! Håber ihvertfald vi får plads i samme inst. Den er nemlig RIGTIG god!

Anmeld

11. november 2012

Faith

Ja mine drenge på 2½ går i samme dp og kommer osse til at gå i samme bh.

Den mindste på 5 måneder starter i samme dp som de store går i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.