Så sur!!! ingen igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Merii

Jeg fik at vide af min egen jordemoder at jeg skulle sættes igang idag og hun sagde at jeg skulle nok føde i weekeenden.

Jeg ringer og bestiller tid og får en tid idag kl 10, og vi er forberedt på at jeg skal sættes i igang (40+3)

Jordemoderen  siger så på fødeafdeling at dagen idag er kun tjek og jeg ikke skal sættes igang og det er først om 2 dage!! Jeg fortæller hende at min jordemoder har sagt at jeg vil få nogle piller idag der ville sætte igang. Hun synes det var mærkeligt og mente jeg skulle vente 2 dage mere, og det er også ok, men når man er forberedt og familien venter så er det bare så træls!!!! jordemoderen kunne ikke finde noget i journalen henblik på igangsættelse, så jeg forstår ikke hun giver forkert info.

JEG ER 100% SIKKER PÅ JEG IKKE HAR MISFORSTÅET HENDE!

jeg er i forvejen sårbar gravid.

Jeg er meget skuffet og ked af det

De har bare ødelagt min dag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

L&V

Merii skriver:

Jeg fik at vide af min egen jordemoder at jeg skulle sættes igang idag og hun sagde at jeg skulle nok føde i weekeenden.

Jeg ringer og bestiller tid og får en tid idag kl 10, og vi er forberedt på at jeg skal sættes i igang (40+3)

Jordemoderen  siger så på fødeafdeling at dagen idag er kun tjek og jeg ikke skal sættes igang og det er først om 2 dage!! Jeg fortæller hende at min jordemoder har sagt at jeg vil få nogle piller idag der ville sætte igang. Hun synes det var mærkeligt og mente jeg skulle vente 2 dage mere, og det er også ok, men når man er forberedt og familien venter så er det bare så træls!!!! jordemoderen kunne ikke finde noget i journalen henblik på igangsættelse, så jeg forstår ikke hun giver forkert info.

JEG ER 100% SIKKER PÅ JEG IKKE HAR MISFORSTÅET HENDE!

jeg er i forvejen sårbar gravid.

Jeg er meget skuffet og ked af det

De har bare ødelagt min dag!!!

Øv sikke træls.. Hvad var grunden til du sku vente yderligere 2dage

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ÅH! KENDER DET...

Det der var jeg også igennem. Man er så opsat på, at nu er det nu, og så skal der bare ingenting ske.

Kæmpe kram til dig

Anmeld

9. november 2012

RiUL

Øv Det er ikke sjovt når man glæder sig så meget - men få noget positivt ud af det - nyd de sidste 2 dage, forkæl dig selv med lange bade, sov længe, til middag osv. Spis noget god mad, bare hyg om dig selv. Det ville jeg ønske jeg havde gjort de 8 dage jeg gik over tid, istedet for at sidde og være sur og ha ondt af mig selv.. For når baby kommer, er der ikke meget "mig-tid". Så nyd de 2 dage 

Anmeld

9. november 2012

VTL

Hej med dig

Øv en træls besked når man lige har sat sig selv og familien op til den helt store dag.

Kan se du skal føde på Skejby. Det skal jeg også. Har været til jordemoder i dag hvor hun rent faktisk fortalte, at proceduren nu er sådan, at man møder ind til tjek af barn og dig selv når man er 10 dage over tid og finder man ikke nogle komplikationer, så venter man yderligere to dage med igangsættelse. Så din jordemoder må uheldigvis have fejlinformeret dig.

Ønsker dig i hvert fald en super god fødsel senest på søndag 

Anmeld

9. november 2012

Merii

Månsson skriver:

Øv sikke træls.. Hvad var grunden til du sku vente yderligere 2dage

Jordemoderen på fødeafdeling mente at der ingen steder stod at jeg skulle igangsættes og de plejer at sætte folk i gang når de er gået 12 dage over tid, og barnet havde det fint..

Det er fint med mig at jeg venter 2 dage mere men at jeg bliver lovet at blive sat igang idag og de skriver hun så ikke i journalen!

Det er så træls  

Anmeld

9. november 2012

Merii

Mor til Ida <3 skriver:

ÅH! KENDER DET...

Det der var jeg også igennem. Man er så opsat på, at nu er det nu, og så skal der bare ingenting ske.

Kæmpe kram til dig

tak

Lige præcis

Anmeld

9. november 2012

Merii

RiUL skriver:

Øv Det er ikke sjovt når man glæder sig så meget - men få noget positivt ud af det - nyd de sidste 2 dage, forkæl dig selv med lange bade, sov længe, til middag osv. Spis noget god mad, bare hyg om dig selv. Det ville jeg ønske jeg havde gjort de 8 dage jeg gik over tid, istedet for at sidde og være sur og ha ondt af mig selv.. For når baby kommer, er der ikke meget "mig-tid". Så nyd de 2 dage 

Du har fuldstændig ret, min mand siger det samme. Jeg er bare så sur over at jeg bliver lovet og det ikke bliver overholdt meeen skal jeg nok prøve på, tak for din positive instilling

Anmeld

9. november 2012

RiUL

Merii skriver:

Du har fuldstændig ret, min mand siger det samme. Jeg er bare så sur over at jeg bliver lovet og det ikke bliver overholdt meeen skal jeg nok prøve på, tak for din positive instilling

Men forstår dig godt! 

Men jeg ærger mig bare så meget over at jeg ikke nød den sidste alene tid fuldt ud Og det er jo heller ikke sikkert at du skal vente 2 dage Der kan jo godt nå at ske noget af sig selv inden de 2 dage er gået 

Anmeld

9. november 2012

Merii

VTL skriver:

Hej med dig

Øv en træls besked når man lige har sat sig selv og familien op til den helt store dag.

Kan se du skal føde på Skejby. Det skal jeg også. Har været til jordemoder i dag hvor hun rent faktisk fortalte, at proceduren nu er sådan, at man møder ind til tjek af barn og dig selv når man er 10 dage over tid og finder man ikke nogle komplikationer, så venter man yderligere to dage med igangsættelse. Så din jordemoder må uheldigvis have fejlinformeret dig.

Ønsker dig i hvert fald en super god fødsel senest på søndag 

Hvor langt er du så henne, måske ses vi i barselsgang

Ja det sagde jordemoderen også på fødeafdeling men min egen jordemoder har givet en helt forkert info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.