vinterfrakke og støvler. Svært at finde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Leneur

Jeg har desværre et budget der siger 1000 kr i alt til både jakke og støvler og hvor er det dog svært at finde, for det skal jo både være pænt varmt og ordentligt, så kære damer har i nogle ideer til hvor jeg skal kigge, både på nettet og i butikkerne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

**Ønskebabyen

Leneur skriver:

Jeg har desværre et budget der siger 1000 kr i alt til både jakke og støvler og hvor er det dog svært at finde, for det skal jo både være pænt varmt og ordentligt, så kære damer har i nogle ideer til hvor jeg skal kigge, både på nettet og i butikkerne??

Nu ved jeg ikke hvad du er interesseret i, men på Trendsales kan man altså lave nogle gode handler Og det er også til at finde både jakker og støvler der stadig er nye

Anmeld

9. november 2012

An&Jo

Jeg er endt med en dunjakke fra st. Martins i år, det er en lang frakke faktisk som går ned til knæerne, fandt den på tilbud til 299kr, og vintersrøvler har jeg ikke, bruger de samme sko som ellers, så det kan jeg ikke hjælpe dig med desværre.. :/

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

under normale omstændigheder ville jeg sige - gå i dreichmann .. men jeg synes ikke rigtigt de har noget i år, som ikke er med 12 cm hæle 

Anmeld

10. november 2012

Leneur

**Ønskebabyen skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du er interesseret i, men på Trendsales kan man altså lave nogle gode handler Og det er også til at finde både jakker og støvler der stadig er nye

Fandt et par støvler til 255 kr. alt inklusiv, helt nye men ikke et mærke jeg kender, så håber de er gode. Desværre er jakkerne derinde, som jeg kan lide for dyre....

Anmeld

10. november 2012

Leneur

An&Jo skriver:

Jeg er endt med en dunjakke fra st. Martins i år, det er en lang frakke faktisk som går ned til knæerne, fandt den på tilbud til 299kr, og vintersrøvler har jeg ikke, bruger de samme sko som ellers, så det kan jeg ikke hjælpe dig med desværre.. :/

Skal til Århus på mandag, så håber det lykkes mig at finde en...

Anmeld

10. november 2012

Leneur

serinasmor skriver:

under normale omstændigheder ville jeg sige - gå i dreichmann .. men jeg synes ikke rigtigt de har noget i år, som ikke er med 12 cm hæle 

Uha nej hæle og mig er heller ikke lige det bedste match men fandt nogle på trendsales, så nu mangler jakken....

Anmeld

10. november 2012

Tona

Jeg havde først skrevet et indlæg som jeg nu slettede igen, fordi jeg havde forstået det sådan at det var tøj til et barn der var tale om 

Nå men jeg ville kigge igennem byens genbrugsbutikker hvis det var mig. Der kan man finde meget pænt og så godt som nyt

Anmeld

10. november 2012

Frk.S

Prøv at kigge på Zalando.dk

De har virkelig bare så meget - og i alle prisklasser.

De har gratis levering og fuld 30 dages returret (også gratis) - det synes jeg er super, så man ikke spilder noget hvis man får bestilt noget der ikke var noget alligevel.

Du kan garanteret også finde en tilbudskode på nettet. Fx hvis du tilmelder nyhedsbrev får du 100,- i rabat (mener det er hvis du køber for over 500,-). Så har du pludselig et budget på 1100, i stedet.

Håber du finder noget.

Anmeld

10. november 2012

Leneur

Amandas-mor skriver:

Jeg havde først skrevet et indlæg som jeg nu slettede igen, fordi jeg havde forstået det sådan at det var tøj til et barn der var tale om 

Nå men jeg ville kigge igennem byens genbrugsbutikker hvis det var mig. Der kan man finde meget pænt og så godt som nyt

Nej for en gangs skyld er det mig det gælder....
Ja kunne være jeg skulle prøve igen, for sidst havde de ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.