ulemper ved drejelige forhjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Elin_Maria

Jeg skal til at købe barnevogn, muligvis kombivogn ogcer blevet lidt i tvivl om hvor vidt drejelige forhjul er smart til grus og snekørsel, da jeg hver dag skal ud og gå med vufferen i parken. Nogen der har erfaring med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

HeidiØ

Elin_Maria skriver:

Jeg skal til at købe barnevogn, muligvis kombivogn ogcer blevet lidt i tvivl om hvor vidt drejelige forhjul er smart til grus og snekørsel, da jeg hver dag skal ud og gå med vufferen i parken. Nogen der har erfaring med dette?

Hm, vil mene en kombi nok mest er til bykørsel, men man burde på alle kombivogne kunne låse hjulene fast, og problemet er løst Vi har en kombi, og den har været i sne, grus, marker... you name it.. uden besvær + den er et hit når man handler.. man kommer nemmere rundt, det er sku smart

Anmeld

10. november 2012

Elin_Maria

Vi har lige købt en baby jogger city elite. Så håber jeg vi bliver glade for den. :-)

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Elin_Maria skriver:

Vi har lige købt en baby jogger city elite. Så håber jeg vi bliver glade for den. :-)

Det tror jeg da helt sikkert I gør Tillykke med købet

Anmeld

10. november 2012

lycly

De fleste dreje hjul kan låses netop til når man skal gå på grus

Men en ulempe synes jeg kan være at de nogengange trækker til den ene side så man skal gå og bruge kræfter på at holde den lige. Men ellers er jeg glad for dem på den klapvogn jeg har

Anmeld

10. november 2012

henh01

vi har drejehjul og jeg kan absolut ikke finde noget negativt at sige om det Det er det mest fantastiske

Tror bestemt I bliver glade for den vogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.