Hjælp til kreativ udklædning !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

LouiseViola

Hej Kreative
Min søn på 2,5 går i vuggestue, og de skal lave en lille optræden, hvor de skal være klædt ud som en frugt eller en grønsag. Så nu skal krea-mor igang med enten nål og tråd eller saks og pap mm., men kan slet ikke komme på hvad jeg skal lave og hvordan!
Har I nogle gode og sjove forslag? Alle materialer er tilladt! Jeg tænker at det skal være noget som den lille mand kan holde ud at have på.
Håber at I kan hjælpe!
-Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Siber

min datter var engang et græskar til fastelavn, jeg ser lige om jeg kan ligge et billede ind i mit album!
Eller hvad med et jordbær el. tomat el. æble el. melon

Knus SIber

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

ha ha en agurk eller banan må næsten være det nemmeste:D
eller gulerod og så lave den vildeste top på en hat

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

ka li ja skriver:

ha ha en agurk eller banan må næsten være det nemmeste:D
eller gulerod og så lave den vildeste top på en hat

gulerod er nemt. helt orange tøj og hovede og så en hat

Anmeld

13. marts 2008

LouiseViola

Uha jeg guleroden er en god ide! Du har ret, dejlig nemt, og tror også at den lille mand vil være godt tilfreds med at være iført hat!

Siber: Vil mægtig gerne se lidt billeder som inspration!

Anmeld

13. marts 2008

LouiseViola

Siber skriver:

min datter var engang et græskar til fastelavn, jeg ser lige om jeg kan ligge et billede ind i mit album!

Knus SIber

Ej hvor er den bare fin!!! Er helt misundelig, har du selv lavet den? Det ser nu ikke så svært ud, smart med velcro ved skulderen! Hvordan er den mellem benene? Bare som en kjole eller??

Anmeld

13. marts 2008

Siber

LouiseViola skriver:

Uha jeg guleroden er en god ide! Du har ret, dejlig nemt, og tror også at den lille mand vil være godt tilfreds med at være iført hat!

Siber: Vil mægtig gerne se lidt billeder som inspration!

Det ligger vidst nok i albumet nu!

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

glæder mig til at se det færdige resultat, uanset hvad det bliver:D

Anmeld

13. marts 2008

Siber

LouiseViola skriver:

Siber skriver:

Knus SIber

Ej hvor er den bare fin!!! Er helt misundelig, har du selv lavet den? Det ser nu ikke så svært ud, smart med velcro ved skulderen! Hvordan er den mellem benene? Bare som en kjole eller??

ja jeg har selv lavet den, nej det er ikke en kjole, men det kunne det nu godt have været, det er ligesom en bukse dragt eller hvad man nu skal kalde det, og masser af pladevat så det fylder. hun kunne sagtens bevæge sig i den, og havde ikke noget i mod at have kostumet på!
Det var min mands forslag, for som han sagde det er jo nu vi kan bestemme, om et par år står den sikkert i prinsessens tegn!

Anmeld

13. marts 2008

LouiseViola

ka li ja skriver:

glæder mig til at se det færdige resultat, uanset hvad det bliver:D

Jamen det er bare en aftale:) Skal nok ligge nogle billeder på ig, når jeg er færdig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.