Hej kommende Maj mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2012

MF89

Så turde jeg at melde mig ind igen, har været lidt nervøs for noget skulle gå galt under graviditeten og har derfor ikke ville offentligøre min graviditet for andre end min familie og nærmeste venner før nu, da jeg lige været til Nakkefoldsscanning idag hvor alt så fint ud, så nu kan man slappe lidt af igen   

Lidt om mig : Jeg er 23 år, bor i Korsør og læser til pædagog, (5 semester) Det er mit første barn og jeg er sat til d.26 maj 2013

Jeg glæder mig til at være en del af denne terminsgruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Jupiter

Velokmmen til, og stort tillykke

Jeg skal til NF i dag, er bare spændt og glad. Ved ikke hvorfor, men jeg har slet ikke tænkt tanken at noget ku være galt, så jeg glæder mig, og håber på at der ikke kommer ubehagelige overraskelser

Jeg håber du bliver glad for gruppen!

Anmeld

9. november 2012

MF89

Tak

Held og lykke med nakkefoldsscanningen, glæd dig til at se den lille , det er en fantastisk oplevelse 

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

Fischer2013 skriver:

Så turde jeg at melde mig ind igen, har været lidt nervøs for noget skulle gå galt under graviditeten og har derfor ikke ville offentligøre min graviditet for andre end min familie og nærmeste venner før nu, da jeg lige været til Nakkefoldsscanning idag hvor alt så fint ud, så nu kan man slappe lidt af igen   

Lidt om mig : Jeg er 23 år, bor i Korsør og læser til pædagog, (5 semester) Det er mit første barn og jeg er sat til d.26 maj 2013

Jeg glæder mig til at være en del af denne terminsgruppe

velkommen til

og det dejligt at høre at NF gik godt!

hvor langt er du henne så?

Anmeld

13. november 2012

MF89

tak 

Jeg er idag 12+2 .

Hvor langt er du/i ?

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Fischer2013 skriver:

tak 

Jeg er idag 12+2 .

Hvor langt er du/i ?

Jeg er idag 16+4

hvornår skal du så til MD, jordmoder osv ?

Anmeld

22. november 2012

MF89

Jeg skal først til md. scanning d.8 januar når jeg er i 21 uge, og først til jordemoder d.18 december hvor jeg er i 18 uge. Jeg synes det nogle sene tider jeg har fået ellers er det bare mig der er utålmodig. Hvad med dig ? 

Anmeld

22. november 2012

henh01

Fischer2013 skriver:

Jeg skal først til md. scanning d.8 januar når jeg er i 21 uge, og først til jordemoder d.18 december hvor jeg er i 18 uge. Jeg synes det nogle sene tider jeg har fået ellers er det bare mig der er utålmodig. Hvad med dig ? 

Jeg er i 14 uge nu og har slet intet hørt fra hverken MD eller JM. Blev I selv kaldt ind eller bestilte i også selv tid til det forskellige?

Anmeld

25. november 2012

Elin_Maria

henh01 skriver:

Jeg er i 14 uge nu og har slet intet hørt fra hverken MD eller JM. Blev I selv kaldt ind eller bestilte i også selv tid til det forskellige?

Tid til MD fik jeg da jeg var til NF og JM fik jeg et brev fra efter jeg havde været til første lægeundersøgelse 8+4 og har lige været til JM 15+4. Hvor langt er du henne?

Anmeld

25. november 2012

henh01

Elin_Maria skriver:

Tid til MD fik jeg da jeg var til NF og JM fik jeg et brev fra efter jeg havde været til første lægeundersøgelse 8+4 og har lige været til JM 15+4. Hvor langt er du henne?

Jeg er i 13+6 men har stadig intet hørt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.