Wheely Bugs til 399,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

HeidiØ

Camulla skriver:

Downtown altså...

Får altid downtown tilbud, ku ik lige forstå jeg ik ku finde den hehe! Så er det fordi den lå under Aalborg. Tror du det har betydning egentlig?  ej vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Maja88

musen er da grå

Anmeld

8. november 2012

Camulla

Lulle. skriver:

Vi har tigeren til Milan
Men bien er også super fin.

Tigeren er også bare fin, men den kan man desværre ikke vælge

Anmeld

8. november 2012

Camulla

Maja88 skriver:

musen er da grå

Ja, men lyserød i ørerne

Anmeld

8. november 2012

Camulla

HeidiØ skriver:

Får altid downtown tilbud, ku ik lige forstå jeg ik ku finde den hehe! Så er det fordi den lå under Aalborg. Tror du det har betydning egentlig?  ej vel?

Nej, det tror jeg ikke. Tror du det?? Hmm, kan da godt blive i tvivl?

Anmeld

8. november 2012

Maja88

Camulla skriver:

Ja, men lyserød i ørerne

hudfarvet... men ee da så lidt

Anmeld

8. november 2012

Camulla

Maja88 skriver:

hudfarvet... men ee da så lidt

Ja, det er rigtigt Nu er bien bestilt  

Anmeld

8. november 2012

Alexander&Lærke

Min datter har mariehønen en i hver str enda, hun fik dem i julegave sidste år, den store var købt brugt så vi beholdte dem begge, da hun kun var 5 md sidste jul. Hun begyndte at bruge den da hun blev omkring 1 år og syntes den var noget så sjovt, og mega grineren at se hende på den i staten hvor hun lige skulle finde fidusen til at komme frem på den.... hehe... Men den er helt sikker de 399 hver, det lyder ellers også mega billigt, mener også min mor fandt vores på bud men dog til 499,-

Anmeld

9. november 2012

Camulla

Alexander&Lærke skriver:

Min datter har mariehønen en i hver str enda, hun fik dem i julegave sidste år, den store var købt brugt så vi beholdte dem begge, da hun kun var 5 md sidste jul. Hun begyndte at bruge den da hun blev omkring 1 år og syntes den var noget så sjovt, og mega grineren at se hende på den i staten hvor hun lige skulle finde fidusen til at komme frem på den.... hehe... Men den er helt sikker de 399 hver, det lyder ellers også mega billigt, mener også min mor fandt vores på bud men dog til 499,-

Det lyder bare godt, at din datter var glad for den! Glæder mig virkelig også til at give ham den  

Storebror har aldrig haft en, men har været meget interesseret i dem der var andre steder vi kom  

Anmeld

9. november 2012

KittyCatta

Vi har dem ofte i Føtex, også til ca.400-500 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.