iiiih, hjælp! Har jeg gjort et dårligt køb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

millesofie

Carolinemama skriver:

Hej damer.

Min kæreste har jeg har lige købt en barnevogn af en af hans venners kærestes søsters veninde

Vi købte en Emmaljunga Mondial Duo Combi sort Leatherette 

Til 2.800,- den er fra 2009.

Og hun skrev selv en kvit og fortalte at det var en hun havde fået i gave af hendes mormor og hun nænnede altså ikke at spørger efter bongen.

Der er et lille hul i barnevognen som kan limes. 

Ellers er den pænt nok velholdt.

Gjorder jeg et dårligt køb ??

hi hi sidder her og kigger på den i hvid
jeg synes den ser super fed ud og så koster den jo 6799,- så vil da mene at du har gjort et godt køb der, hvis den slet ingenting fejler heller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Carolinemama

Zette skriver:

Lidt garanti? Der er altså ikke garanti på køb af brugte ting. Det er købt som beset. Så det synes jeg ærlig talt ikke du kan tillade dig hvis der skulle ske noget. Omvendt kan jeg ikke se hvad et lille hul skulle gøre, så det pludselig var et dårligt køb? 

Emmaljunga er jo en kvalitetsbarnevogn. 

Hihi jamen derfor medfølger en kvittering da stadigvæk normalvis.

Om jeg har købt den som beset eller ej, Der kunne ske den noget også skal jeg have den lavet jo, selvom jeg har købt den beset..  

jeg er jo kun et menneske og derfor kan man hurtig blive usikker og i tvivl.

Men tak for dit gode svar

Mvh Caroline.

Anmeld

9. november 2012

Carolinemama

millesofie skriver:

hi hi sidder her og kigger på den i hvid
jeg synes den ser super fed ud og så koster den jo 6799,- så vil da mene at du har gjort et godt køb der, hvis den slet ingenting fejler heller

Ja den er også super nice.

Det var bare lige det hul og ingen kvittering og snart 4 år gammel

jeg blev lidt i tvivl om, jeg er jo bare et menneske man kan hurtigt blive i tvivl og usikker.

Også fordi jeg ikke handler særlig meget på denne måde.  

Tak for svaret (: 

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Carolinemama skriver:

Var din også i læder?

Jeg har heller ingen lift fået med men dog klapvognsdel.

Nej nej bestemt intet guld ur ;D men hvis der skulle ske den noget er der vel lidt garanti hvis man har kvitteringen.

der er jo ikke mere end 2 års garanti på en barnevogn .. derfor burde kvitteringen være underordnet ... 

og brugte ting er  købt som beset .. hvis hullet ellers kan lappes er det jo ubetydeligt og så har du gjort et fint køb tror jeg

Anmeld

9. november 2012

Carolinemama

serinasmor skriver:

der er jo ikke mere end 2 års garanti på en barnevogn .. derfor burde kvitteringen være underordnet ... 

og brugte ting er  købt som beset .. hvis hullet ellers kan lappes er det jo ubetydeligt og så har du gjort et fint køb tror jeg

Når okay, jeg spurgte sælger med hensyn til garanti hvor hun sagde at der var garanti i mange år endnu og derfor kunne jeg kontakte hende hvis jeg fik brug for den på et tidpsunkt.

fordi hendes mormor havde kvitteringen.

Jeg blev bare lidt bekymret over at kvitteringen ikke var der med det samme men det kan jo selvf også bare være at den er hos mormoderen og hun ikke havde fået den hentet.

Den er næsten 4 år gammel og man kan sagtens se den er brugt men ikke slidt!

Hullet håber jeg at jeg lige kan lime sammen.

Kunne godt være at der sad nogle handlere herinde som lige kunne give mig thumps up eller thumps down ;D

Men lyder til folk sys at jeg har gjort et fint nok køb og det sys jeg nu også.

så tak for i lige bekræftet mit køb så jeg ikke behøver at være i tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.