Rengøring af klinker i brusenische?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2012

signe.

Hej

håber at nogen måske kan komme med et godt husmor tip her vi har et brusenische hvor der er klinker på både gulv og vægge. Problemet er de klinker som er inde i selve nischen... Der er ens klinker overalt på badeværelset, men der på den plet hvor vi bader, er klinkerne bare så beskidte og virkelig fedtede... 

Har prøvet, ja faktisk alt, både saltsyre, brun sæbe og andre rengøringsartikler, blandt andet cillit bang som jeg er vildt glad for til alle andre formål... Det hjælper bare ikke her! Det er ikk sådan at det fordi det er klamt og at det fordi det aldrig bliver gjort rent, det bare umuligt at komme af med den fedtethed... Når jeg vasker gulv derinde køre moppen næsten helt fast... arhg!!

nogen med et godt råd som deres bedstemor engang delte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

bvk

Jeg har før haft held til at drysse meget bagepulver på og derefter en masse kogene vand:-) mine fliser holder itl behandlingen, men kan ikke love noget vedr. dine. (det er f.eks. også godt til rengøring af kaffekander, tekander mv)

Anmeld

8. november 2012

FruHolm <3

signe. skriver:

Hej

håber at nogen måske kan komme med et godt husmor tip her vi har et brusenische hvor der er klinker på både gulv og vægge. Problemet er de klinker som er inde i selve nischen... Der er ens klinker overalt på badeværelset, men der på den plet hvor vi bader, er klinkerne bare så beskidte og virkelig fedtede... 

Har prøvet, ja faktisk alt, både saltsyre, brun sæbe og andre rengøringsartikler, blandt andet cillit bang som jeg er vildt glad for til alle andre formål... Det hjælper bare ikke her! Det er ikk sådan at det fordi det er klamt og at det fordi det aldrig bliver gjort rent, det bare umuligt at komme af med den fedtethed... Når jeg vasker gulv derinde køre moppen næsten helt fast... arhg!!

Har selv haft samme problem herhjemme , så idag tog jeg cillit bang ( den til komfurer osv) sprøjtede i brusekabinen og tod så en hård opvaske børste og skurede med og de er næsten helt rene nu

Anmeld

8. november 2012

signe.

MinBabyOscar <3 skriver:

Har selv haft samme problem herhjemme , så idag tog jeg cillit bang ( den til komfurer osv) sprøjtede i brusekabinen og tod så en hård opvaske børste og skurede med og de er næsten helt rene nu

Er det den til fedt og snavs? Den tror jeg nemlig jeg har

Anmeld

8. november 2012

signe.

bvk skriver:

Jeg har før haft held til at drysse meget bagepulver på og derefter en masse kogene vand:-) mine fliser holder itl behandlingen, men kan ikke love noget vedr. dine. (det er f.eks. også godt til rengøring af kaffekander, tekander mv)

Det må jeg prøve på et lille område i morgen .. Ingen skurren eller noget?

Anmeld

8. november 2012

Lullaby

signe. skriver:

Hej

Ren klorin har taget vores

Anmeld

8. november 2012

bvk

signe. skriver:

Det må jeg prøve på et lille område i morgen .. Ingen skurren eller noget?

jeg vil næsten sige ingen skuren

Anmeld

8. november 2012

sus73

signe. skriver:

Hej

Hos mig er det primært kalk jeg kæmper med, og jeg bruger flydende rens let, som også er effektivt til snavs mm.

Anmeld

8. november 2012

FruHolm <3

signe. skriver:

Er det den til fedt og snavs? Den tror jeg nemlig jeg har

Ja det er det  

Anmeld

8. november 2012

Weber

Vi havde fået skimmelsvamp i vores bad, der rensede vi med rodalon(staves), det tog alt hvad der var, men det er nok en lidt drastisk metode, hvis det bare er snavs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.