(februar) Hvordan forløber jeres dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Diana...

Hej Piger 

Hvordan forløber jeres hverdag der hjemme her i barslen?
Glæder i jer til i skal tilbage til arbejde?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hej Piger 

Hvordan forløber jeres hverdag der hjemme her i barslen?
Glæder i jer til i skal tilbage til arbejde?

Knus Diana

Jah glæder mig enormt meget... Jerg skal bare lige finde et job først... Det er jo så det der er svært pga krisen...

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

NOP  ... glæder mig bestemt ikke , nyder at gå hjemme og den ene dag tager den anden

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

NOP  ... glæder mig bestemt ikke , nyder at gå hjemme og den ene dag tager den anden

Ja lige præcis det går ALT for hurtigt kan slet ikke lige have at jeg skal starte igen 9 jan det jo altså lige om lidt. hvornår skal du starte?

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja lige præcis det går ALT for hurtigt kan slet ikke lige have at jeg skal starte igen 9 jan det jo altså lige om lidt. hvornår skal du starte?

Jeg skal starte omkring den 15 marts  Jeg syntes ikke der er længe til he he ,, Snart kun 9 mdr ,,, Det går jo nok når først man er startet på arbejde igen ,, kan være det bliver helt hyggeligt

Anmeld

3. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lige som jer - nyder jeg min barsel og glæder mig IKKE til, at starte på arbejde 1/1 (min mand har barsel hele januar). Den ene dag tager den anden og jeg hygger mig så meget. I morgen skal jeg ud og besøge en veninde et par timer og spise frokost - hun har termin i næste uge, så det er bare så spændende.

Jeg må sætte 2 dage af om ugen, hvor jeg bare er hjemme og slappe af

Jeg synes, at tiden løber afsted. Lina er allerede 10 uger - vildt og jeg synes bare, at hun er blevet så stor.

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.