Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer
Nu er det jo snart jul, og jeg søger et nissekostume til Walter. Synes det ku være sødt at lave julekort hvor han har sådan et på.
Så, ligger nogle af jer inde med et I vil sælge, eller ved I hvor man kan købe sådan et?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyHL skriver: Hej med jer Nu er det jo snart jul, og jeg søger et nissekostume til Walter. Synes det ku være sødt at lave julekort hvor han har sådan et på. Så, ligger nogle af jer inde med et I vil sælge, eller ved I hvor man kan købe sådan et?
Jeg har en nissedragt fra H&M jeg købte sidste år til min datter ( det er nok til en dreng ) hun kunne ikke lide at have det på, så den er aldrig blevet brugt. Den har været vasket og mærket i nakken er klippet ud - regnede med at hun skulle have den til jul. Det er str. 62/68.
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg har en nissedragt fra H&M jeg købte sidste år til min datter ( det er nok til en dreng ) hun kunne ikke lide at have det på, så den er aldrig blevet brugt. Den har været vasket og mærket i nakken er klippet ud - regnede med at hun skulle have den til jul. Det er str. 62/68. /Fenja
Det er lige sådan et jeg leder efter . Hvad vil du have for det?
BabyHL skriver: Det er lige sådan et jeg leder efter . Hvad vil du have for det?
Vi kan sige 50 kr , pp hvis det skal sendes
Fenja09 skriver: Vi kan sige 50 kr , pp hvis det skal sendes
Jeg sender dig lige en pb
de har nogen i kviklybladet i denne uge til dreng og pige til 99kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128