update på "i morgen i morgen i morgen:-D"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2012

naomi

Så har vi set vores lille blyp og dens fine lille hjerte slå Iiiihhh hvor er jeg bare

glad Men kunne simpelthen ikke lade cære med at grine af min mand. Da vi bliver kaldt ind kigger han på mig og spørger: "skal jeg gå med?" ja gu filen havde jeg da regnet med at han skulle med ind tosse Og så reagerede han bare ikke som mig efterfølgende. Jeg ville jo gerne have et billede og han kunne ikke forstå vi skulle have et billede af barnet når det er så lille som det er nu. Men tror det er en meget normal mandereaktion... og især for min mand

men alt i alt en dejlig oplevelse og sidder nu med en kæmpe lettelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Miss Church

naomi skriver:

Så har vi set vores lille blyp og dens fine lille hjerte slå Iiiihhh hvor er jeg bare

glad Men kunne simpelthen ikke lade cære med at grine af min mand. Da vi bliver kaldt ind kigger han på mig og spørger: "skal jeg gå med?" ja gu filen havde jeg da regnet med at han skulle med ind tosse Og så reagerede han bare ikke som mig efterfølgende. Jeg ville jo gerne have et billede og han kunne ikke forstå vi skulle have et billede af barnet når det er så lille som det er nu. Men tror det er en meget normal mandereaktion... og især for min mand

Skønt at det gik godt! 

Jeg tror de kære mænd har svært ved at sætte sig ind i situationen, at der faktisk er et lille liv i maven. Hvert fald indtil maven vokser og bebs sparker  

Held og lykke med det hele!

Anmeld

8. november 2012

Christina :-)

naomi skriver:

Bliv du sadt frem eller tilbage? Eller holdte du ved hvad du havede renget frem til

Anmeld

8. november 2012

6800

8. november 2012

M (:

naomi skriver:

Stort tillykke med veloversåtet skanning! 

Tror det er en helt normalt mande-reaktion. Herhjemme syntes manden dog, at der helt sikkert skulle billede til (NF), og han kigger på det, hver gang han synes det hele bliver lidt for surrealistisk! 

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Det var da en dejlig opdatering.

Tillykke med det fine lille der bare blinkede derud af

Anmeld

8. november 2012

naomi

Tusind tak alle sammen Tror også bare min mand er helt normal

Mor til elias og en lille ny til juni: Efter blyps størrelse og hule at måle så er jeg 6+4, hvilket terminsberegneren også siger

Anmeld

8. november 2012

Christina :-)

naomi skriver:

Tusind tak alle sammen Tror også bare min mand er helt normal

Mor til elias og en lille ny til juni: Efter blyps størrelse og hule at måle så er jeg 6+4, hvilket terminsberegneren også siger

Sage de hvor stor den var?

Anmeld

8. november 2012

naomi

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Sage de hvor stor den var?

2 mm er lille blyp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.