Miss Dior - Chérie (eau de parfum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. november 2012

Nadia&Daniel

HelenaJ skriver:

du har ingen planer om at skulle til Århus?

Ej, var jeg i uge 43

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

1Wish

Nadia&Daniel skriver:

Har desværre ikke æske - har fået den som "gave" (fået af sælger- som en ekstra sælger-gave)

Og ja, det er 150.- vist vi mødes i Kgs. Lyngby

Ok, ikke for at lyde tarvelig men det er ikke en kopi vel?  Mener bare siden det er sådan en billig pris

Ellers er jeg interesseret, hvis jeg kan hente i dag?

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

1Wish skriver:

Ok, ikke for at lyde tarvelig men det er ikke en kopi vel?  Mener bare siden det er sådan en billig pris

Det er ikke en kopi - bare rolig  Jeg sælger den billig fordi, vist jeg sætter prisen for højt, kan folk lige så godt gå i butikkerne og købe den fra ny med æske.

Så vil jeg hellere lave en foræringspris på 150.- og så er alle glade. Duften passer ikke til mig, ellers have jeg beholdt den selv

Men den er ny - fra sep. 2012 - og er en leverandørgave fra sælger (derfor ingen æske)

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

1Wish skriver:

Og du er velkommen forbi i dag

Anmeld

9. november 2012

1Wish

Nadia&Daniel skriver:

Det er ikke en kopi - bare rolig  Jeg sælger den billig fordi, vist jeg sætter prisen for højt, kan folk lige så godt gå i butikkerne og købe den fra ny med æske.

Så vil jeg hellere lave en foræringspris på 150.- og så er alle glade. Duften passer ikke til mig, ellers have jeg beholdt den selv

Men den er ny - fra sep. 2012 - og er en leverandørgave fra sælger (derfor ingen æske)

Ok det var også bare lige sådan for at spørge

Måske er det blevet lidt sent nu, men kan det lades at gøre i morgen formiddag/eftermiddag?

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

1Wish skriver:

Ok det var også bare lige sådan for at spørge

Måske er det blevet lidt sent nu, men kan det lades at gøre i morgen formiddag/eftermiddag?

Altså du er stadig velkommen i aften - men helt op til dig  Imorgen, kan også lad sig gør - kan dog ikke være imellem kl. 11.45-13.. Men sender lige en pb med mit nummer

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

Er IKKE solgt

Anmeld

10. november 2012

Nadia&Daniel

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.