Søger veninder på barsel eller hjemmegående (med børn).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Mor til Mike

Sagen er den at jeg har valgt selv at passe mit barn til børnehavealderen. Vi går til Rytmik, legestue, svømning mm. Hver uge, men min søn mangler lidt en fast 'veninde' eller 'kammerat' at lege med. Vi har 3 par med børn i hans alder vi ser et par gange hver måned, men det kunne være rart at finde en omkring Aarhus området at kunne ses lidt oftere med. 

Håber ikke det blev alt for rodet.

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

mkb123

E. Riber skriver:

Sagen er den at jeg har valgt selv at passe mit barn til børnehavealderen. Vi går til Rytmik, legestue, svømning mm. Hver uge, men min søn mangler lidt en fast 'veninde' eller 'kammerat' at lege med. Vi har 3 par med børn i hans alder vi ser et par gange hver måned, men det kunne være rart at finde en omkring Aarhus området at kunne ses lidt oftere med. 

Mvh.

Hejsa

Jeg har godt nok kun barsel til februar, men vil gerne mødes alligevel Min datter er 8 mdr

Mvh Maria

Anmeld

9. november 2012

Mor til Mike

mkb123 skriver:

Hejsa

Jeg har godt nok kun barsel til februar, men vil gerne mødes alligevel Min datter er 8 mdr

Mvh Maria

Super Har skrevet en pb til dig 

Anmeld

12. december 2012

lilledittemor

Mikey Mike skriver:

Mvh.

øv at i bor så langt væk
jeg går nemlig også hjemme med Bella

Anmeld

12. december 2012

LSM

Mikey Mike skriver:

Mvh.

Så lige din tråd, min søn er godt nok kun 4½ måned, men de kunne måske få lidt ud af hinanden alligevel, om ikke andet når de bliver lidt ældre. Har barsel indtil juni 2013

Bor selv omkring Århus (Nord siden)

Anmeld

12. december 2012

Mor til Mike

Ditte_Marie skriver:

øv at i bor så langt væk
jeg går nemlig også hjemme med Bella

Åh, ja det er øv! .. Kunne ellers være rigtig hyggeligt 

Anmeld

12. december 2012

Mor til Mike

LSM skriver:

Så lige din tråd, min søn er godt nok kun 4½ måned, men de kunne måske få lidt ud af hinanden alligevel, om ikke andet når de bliver lidt ældre. Har barsel indtil juni 2013

Bor selv omkring Århus (Nord siden)

Ja, det er rigtig nok, trods den lille aldersforskel vil det nok stadig være kanont hyggeligt Det kunne da være super at lære jer at kende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.