Det lugter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Marlene.B

Hej, mangler lige lidt hjælp.
Jeg er gravid og havde termin i går (tirsdag) men der er ik sket noget. Igår sivede der en masse ud og skiftede trusser tit, men måtte til sidst ta dem helt af da de gnavede i lysken hver gang jeg tog et skridt.
Mit ? hvad kan det være?? Det lugtede ik af parfume..
Håber på jeres hjælp.

Hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kan det være sivende fostervand? Prøv at tage et bind på, og hvis det bliver fyldt, er det sandsynligvis dit vand, der er begyndt at sive. Ring derefter til fødegangen for at høre, hvordan du skal forholde dig.

Held og lykke med fødslen

Mvh
Karoline

Anmeld

3. juni 2009

Cris

Karoline skriver:

Kan det være sivende fostervand? Prøv at tage et bind på, og hvis det bliver fyldt, er det sandsynligvis dit vand, der er begyndt at sive. Ring derefter til fødegangen for at høre, hvordan du skal forholde dig.

Mvh
Karoline

Jeg ville gøre det samme. Hvis det har været dit vand, det kunne være, at du skal føde om ikke så mange timer...

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Karoline skriver:

Mvh
Karoline

Helt enig.

Anmeld

3. juni 2009

Sweet1978

Karoline skriver:

Mvh
Karoline

Også enig

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

For resten, du skriver ikke noget ydeligere om lugten. Lugter det dårligt? Hvilken farve har det?

Fostervand lugter ikke, og under normale omstændigheder er det klart.

Kan det, hvis det ikke er fostervand, være udflåd?

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Marlene.B skriver:

Hej, mangler lige lidt hjælp.
Jeg er gravid og havde termin i går (tirsdag) men der er ik sket noget. Igår sivede der en masse ud og skiftede trusser tit, men måtte til sidst ta dem helt af da de gnavede i lysken hver gang jeg tog et skridt.
Mit ? hvad kan det være?? Det lugtede ik af parfume..
Håber på jeres hjælp.

Hilsen

jeg synes det lyder meget som fostervandet.... jeg ville nu ringe til fødegangen og få det tjekket for en sikkerheds skyld!

Anmeld

3. juni 2009

A.

ja det er nok fostervandet det plejer lugte af ja undskyld af sperm ring til FG og sig at din vandet siver så det kan tjekke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.