Sifling og lille Jolan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2012

HeidiØ

Hvor er de blevet af? Det er længe siden man har hørt noget, kan også se hun ikke har været online siden 7. oktober..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Hvor er de blevet af? Det er længe siden man har hørt noget, kan også se hun ikke har været online siden 7. oktober..  

Aner det ikke Håber de har det godt, og at hun snart kommer tilbage og siger hej  

Anmeld

9. november 2012

Frejsmor

Mon ikke hun bare har lidt travlt for tiden, lille Jolan og studierne imellem..

Jeg er venner med hende på facebook og hun poster i hvert fald jævnligt forskellige ting.. Hun lagde en video op d. 29/10 af lille Jolan som var begyndt at gå..

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Frejsmor skriver:

Mon ikke hun bare har lidt travlt for tiden, lille Jolan og studierne imellem..

Jeg er venner med hende på facebook og hun poster i hvert fald jævnligt forskellige ting.. Hun lagde en video op d. 29/10 af lille Jolan som var begyndt at gå..

Jo hun skulle vel egentlig osse flytte til Århus

Godt at høre de har det godt ihvertfald!

Anmeld

15. november 2012

Sifling

Hej søde Damer
Bliver da helt varm om hjertet når jeg ser i ikke bare har glemt os
Vi har det rigtigt godt i Århus, har bare meget at se til som enlig mor, studerende og en familie der bor ret langt væk
Jolan eeeelsker sin vuggestue og har kunne gå i et stykke tid nu, han er endda begyndt at små løbe lidt, hvis han har fået øje på noget meget spændende Han kan også selv kravle op på triptrap stolen i vuggestuen, så nu sidder han ude bøjle! Og så snakker han også ret meget, siger bl.a. "moaar", "a det?", "and"(vand), "mamam", "mmmme" (det er det koen og fåret siger ) og han ynglings, som jeg ikke aner hvad betyder, men lyder utroligt sødt, "ritteratte ritteratte"
Det var lige en lille opdatering her fra, håber i og jeres dejlige unger har det fantastisk!

P.s. Nu når jeg er her kan i ligeså godt få en gang billedspam, lidt blandet fra de sidste par måneder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Hej søde Damer
Bliver da helt varm om hjertet når jeg ser i ikke bare har glemt os
Vi har det rigtigt godt i Århus, har bare meget at se til som enlig mor, studerende og en familie der bor ret langt væk
Jolan eeeelsker sin vuggestue og har kunne gå i et stykke tid nu, han er endda begyndt at små løbe lidt, hvis han har fået øje på noget meget spændende Han kan også selv kravle op på triptrap stolen i vuggestuen, så nu sidder han ude bøjle! Og så snakker han også ret meget, siger bl.a. "moaar", "a det?", "and"(vand), "mamam", "mmmme" (det er det koen og fåret siger ) og han ynglings, som jeg ikke aner hvad betyder, men lyder utroligt sødt, "ritteratte ritteratte"
Det var lige en lille opdatering her fra, håber i og jeres dejlige unger har det fantastisk!

P.s. Nu når jeg er her kan i ligeså godt få en gang billedspam, lidt blandet fra de sidste par måneder

SKØNT at høre fra dig

ALTSÅ!! han er bare ligeså skøn som han hele tiden har været! Og sikke dygtig han er

Dejligt I er faldet til i Aarhus! Kan godt forstå der er mange ting man lige skal vænne sig til som ene mor! Sig til hvis du vil ses en dag

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.