Lidt hjælp (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Frøken J.

Chili skriver:

Nej, de 180ml må være maks tænker jeg!  

Han spiser ca. 5-6 gange i dågnet, så det er vel også okay 

Ja, det synes jeg lyder fint. Umiddelbart ville jeg ikke øge mængden uden i hvert fald først at snakke med min SP, det lyder af meget til et 14 dage gammel barn, hvis han vil have mere - Som en anden skriver tror de nogen gange de er sultne, fordi de har ondt i maven og den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Chili

Frøken J. skriver:

Ja, det synes jeg lyder fint. Umiddelbart ville jeg ikke øge mængden uden i hvert fald først at snakke med min SP, det lyder af meget til et 14 dage gammel barn, hvis han vil have mere - Som en anden skriver tror de nogen gange de er sultne, fordi de har ondt i maven og den slags

Ja, så må lige se hvordan hans mave er i dag. I forhold til afføring også må jeg tage fat i min sp igen og spørger hvad jeg ellers skal gøre 

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

Chili skriver:

Han sov også næsten 7 timer i nat  

Jeg kan mærke hans mave "rumler"eller hvad man skal sige, der er gang i den. Og han bøvser også. Men nu har han kun fået flaske 1 dag, så nu må jeg lige se tiden an hvordan hans mave reagere på det. Om man skal skifte produkt eller lign. 

Og ja, han er en sulten lille mand!  Men har lidt på fornemmelsen det ligger til ham, min moderkage vejede næsten 4 kilo også  Så han er vant til en kæmpe madpakke! 

Uha ja Vær forsigtig med at skifte mærke hurtigt.. Nogle små maver er 2 uger om at vænne sig til noget nyt

At maven rumler kan bare være luft Men altså sålænge han virker tilfreds ville jeg ik bekymre mig Man er ik i tvivl hvis de små har ondt i maven!

Anmeld

8. november 2012

Chili

Team Putte skriver:

Uha ja Vær forsigtig med at skifte mærke hurtigt.. Nogle små maver er 2 uger om at vænne sig til noget nyt

At maven rumler kan bare være luft Men altså sålænge han virker tilfreds ville jeg ik bekymre mig Man er ik i tvivl hvis de små har ondt i maven!

Igår aftes havde han nogle små udbrud. Hvor han ligger og næsten sover også skriger 2 sek også falder i søvn igen. Men det gjorde han også da mælken løb til.  

Han er ikke ked af det, og græder ikke, kun når han venter på maden bliver klar  

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

Chili skriver:

Igår aftes havde han nogle små udbrud. Hvor han ligger og næsten sover også skriger 2 sek også falder i søvn igen. Men det gjorde han også da mælken løb til.  

Han er ikke ked af det, og græder ikke, kun når han venter på maden bliver klar  

Så fodre barnet så han kan blive stor og komme ud i verden

Anmeld

8. november 2012

Chili

Team Putte skriver:

Så fodre barnet så han kan blive stor og komme ud i verden

Haha  Stor skal han i hvert fald nok blive! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.