Hej.
Det plejer at være mig, der giver motivations-støv rundt omkring. Men nu er jeg kommet ned i det dybe hul..
Jeg har tabt mig over 8 kg og mangler kun 3½ kg for at nå målet. Jeg kan godt se, det er realistisk bedst at have nået det inden jul pga maden. Jeg har været igang med livsstilsomlægningen siden 2. aug og er nok ved at være kørt træt. Det koster meget koncentration og tid. Nyder det også. Elsker jo resultaterne hver torsdag, hvor jeg vejer mig.
Men har taget på denne gang. Har slet ikke kunne holde mig fra det usunde mad og denne uge er et mad-helvede for mig. Jeg er godt booked op tilmed, så træningen bliver til det minimale. Er godt klar over, at der tages fat igen i næste uge, men det er bare ikke helt nok.
Jeg orker ikke at skal tabe de samme kg igen og igen. Har taget på i denne uge og det kommer ikke bag på mig, men jeg har været svag.
Fysisk er jeg ved at være tilfreds med kroppen, men når den naturlige vægtballance hedder: "plus/minus 2 kg", kan jeg ikke acceptere tallende på vægten ell mængden af fedt, der hænger ud over kanten på bukserne.
Jeg har brug for en godt slagplan til de sidste 3½ kg på de sidste 1½ måned. Der skal fokuseres og der skal koncentereres.
Give mig energi, magt og overskud til kampen mod de sidste kg og lad mig være den, der når mit mål. 
Anmeld