Fik lov til at lure lidt på baby igen i går :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2012

UnderCover37

Var til kontrol med min diabetes i går da det følges nøje under graviditet og mens jeg talte med både diabetes og fødselslægen snakkede vi også om de smerter/jag jeg stadig oplever og min angst for at han er gået til inden i maven og tænk jer de sendte mig op på svangreklinikken for at høre hjertelyd og lave en scanning af min livmoderhals for at sikre at den ikke er forkortet - ekstremt sødt af dem at ville berolige mig med at høre det lille hjerte  han var svær at fange for som hun sagde, han var rigtigt aktiv lige der! 

Og hende der skulle scanne min livmoderhals synes da lige jeg skulle ha et kig på lillemanden også  så hun scannede både nedefra OG på maven!

Jeg var totalt overvældet over deres omsorg og vilje til at ville berolige mig - og over at få lov til at kigge på vores baby som hyggede sig gevaldigt, lå og sparkede ind mod moderkagen på bagvæggen og slog med armene 

Jeg bliver aldrig træt af at få et ekstra kig til ham! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

tarkoflen

Ihh hvor dejligt!

Skønt at få lov til at se ham igen

Det er så dejligt med omsorgsfulde mennesker!

Anmeld

8. november 2012

Mokka

Dejligt med en god oplevelse

Anmeld

8. november 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Ihh hvor dejligt!

Skønt at få lov til at se ham igen

Det er så dejligt med omsorgsfulde mennesker!

Helt igennem fantastisk 

Anmeld

8. november 2012

UnderCover37

Mokka skriver:

Dejligt med en god oplevelse

Det er fantastisk at få lov og at møde den store forståelse 

Anmeld

8. november 2012

Tulle83

Ej hvor dejligt! Det er sådan det skal være Hvor langt er du henne?

Anmeld

8. november 2012

UnderCover37

Tulle83 skriver:

Ej hvor dejligt! Det er sådan det skal være Hvor langt er du henne?

15+3 i dag  og ja, føler mig heldig!

Anmeld

12. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Var til kontrol med min diabetes i går da det følges nøje under graviditet og mens jeg talte med både diabetes og fødselslægen snakkede vi også om de smerter/jag jeg stadig oplever og min angst for at han er gået til inden i maven og tænk jer de sendte mig op på svangreklinikken for at høre hjertelyd og lave en scanning af min livmoderhals for at sikre at den ikke er forkortet - ekstremt sødt af dem at ville berolige mig med at høre det lille hjerte  han var svær at fange for som hun sagde, han var rigtigt aktiv lige der! 

Og hende der skulle scanne min livmoderhals synes da lige jeg skulle ha et kig på lillemanden også  så hun scannede både nedefra OG på maven!

Jeg var totalt overvældet over deres omsorg og vilje til at ville berolige mig - og over at få lov til at kigge på vores baby som hyggede sig gevaldigt, lå og sparkede ind mod moderkagen på bagvæggen og slog med armene 

Jeg bliver aldrig træt af at få et ekstra kig til ham! 

Dejligt med en god oplevelse - rart, at man ike altid behøver brokke sig, for at blive beroliget! 

Anmeld

12. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Dejligt med en god oplevelse - rart, at man ike altid behøver brokke sig, for at blive beroliget! 

Ja lige præcis, det er utroligt beroligende at vide at man bliver taget så alvorligt 

Anmeld

13. november 2012

Frøken J.

Fantastisk at blive taget alvorligt! Og at du kan være lidt mere tryg nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.