en pæn kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
864 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2012

jydeinden

ja jeg er ved at være godt træt af det udvalg jeg selv har af kjoler, og kunne godt tænke mig en mere til jul.

Min eneste krav er:

at den gerne må kunne købes i en fysisk butik ( ikke et must)

den skal gerne være en mellem ting imellem lang og kort, da jeg ikke er så høj igen, men har lidt på sidebenene

den må IKKE være figursyet

den skal helst være sort, rød eller hvid, eller evt med små blomster på.

den skal IKKE være mange farvet/stribet eller med overdrevet mange blomster..

har i nogle gode bud, så modtages de med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

ja jeg er ved at være godt træt af det udvalg jeg selv har af kjoler, og kunne godt tænke mig en mere til jul.

Min eneste krav er:

at den gerne må kunne købes i en fysisk butik ( ikke et must)

den skal gerne være en mellem ting imellem lang og kort, da jeg ikke er så høj igen, men har lidt på sidebenene

den må IKKE være figursyet

den skal helst være sort, rød eller hvid, eller evt med små blomster på.

den skal IKKE være mange farvet/stribet eller med overdrevet mange blomster..

har i nogle gode bud, så modtages de med kyshånd

jeg har massere af fine kjoler til salg du må meget gerne tage et kig her

Anmeld

7. november 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

jeg har massere af fine kjoler til salg du må meget gerne tage et kig her

de er rigtigt fine, tager da lige et nærmere kig imorgen hehe og ellers på forhånd tak for budet

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

de er rigtigt fine, tager da lige et nærmere kig imorgen hehe og ellers på forhånd tak for budet

det lyder bare godt

håber da du finder noget, og om ikke andet et andet sted fra - alle kvinder har RET til at have kjoler i skabet

Anmeld

7. november 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

det lyder bare godt

håber da du finder noget, og om ikke andet et andet sted fra - alle kvinder har RET til at have kjoler i skabet

det er jo det, tror jeg har to eller noget i den stil LOL.. er desværre ret kræsen

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

det er jo det, tror jeg har to eller noget i den stil LOL.. er desværre ret kræsen

åh - hvordan klare du dig dog med så få?

jeg er nok også lidt ekstrem, jeg har IHVERTFALD de første 50 kjoler

Anmeld

8. november 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

åh - hvordan klare du dig dog med så få?

jeg er nok også lidt ekstrem, jeg har IHVERTFALD de første 50 kjoler

hehe småt med penge, stor kræsenhed og en smule nærrighed så går det somend meget godt haha

tilgengæld har jeg så ALT for mange trøjer og toppe ( er nok lidt en drengepige nogen gange)

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

hehe småt med penge, stor kræsenhed og en smule nærrighed så går det somend meget godt haha

tilgengæld har jeg så ALT for mange trøjer og toppe ( er nok lidt en drengepige nogen gange)

jeg er selv ret nærrig, og betaler MEGET sjældent fuldpris for noget - er efterhånden også blevet en utrolig god udsalgshaj

jeg har vidst generelt bare alt for meget tøj og er ved at panikke lidt over at i takt med maven vokser, bliver mit udvalg mindre og mindre

Anmeld

8. november 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

jeg er selv ret nærrig, og betaler MEGET sjældent fuldpris for noget - er efterhånden også blevet en utrolig god udsalgshaj

jeg har vidst generelt bare alt for meget tøj og er ved at panikke lidt over at i takt med maven vokser, bliver mit udvalg mindre og mindre

hihi jamen så må du jo berolige dig selv med at når du har født så kan du formenligt passe meget af det igen

men ej jeg skal også til at finde nogle flere kjoler, og nederdele, det sidste er klart sværest ( gider ikke de der lårkorte tætsiddende nogen)

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

hihi jamen så må du jo berolige dig selv med at når du har født så kan du formenligt passe meget af det igen

men ej jeg skal også til at finde nogle flere kjoler, og nederdele, det sidste er klart sværest ( gider ikke de der lårkorte tætsiddende nogen)

eller berolige mig selv med jeg lige har bestilt 3 nye der kommer i næste uge arrh men skal jo have noget at være fin i her til julefrokoster osv

du må tage dig en januarudsalgs shoppetur! - der er altså gode penge at spare! specielt hvis du går i fx H&M, Gina Tricot eller New Yorker hvor tingene i forvejen er relativt billige, og de sætter altså bare mange fede ting ned til ret billige penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.