Jubiiiii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Københavnermor

Vi har netop besluttet at jeg skal sige jobbet op og gå hjemme med vores datter på ubestemt tid! Så vi er bare vildt glade.. Jeg har barsel til februar 2013, og så skal jeg 'bare' gå hjemme... Det er så skønt og spændende.. Vi kunne bare mærke det var det helt rigtige for vores lille familie. Vi var slet ikke klar til at sende hende ud i 'systemet'..

Nå men ville også bare lige dele det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Pallemor

Nu som Moar skriver:

Vi har netop besluttet at jeg skal sige jobbet op og gå hjemme med vores datter på ubestemt tid! Så vi er bare vildt glade.. Jeg har barsel til februar 2013, og så skal jeg 'bare' gå hjemme... Det er så skønt og spændende.. Vi kunne bare mærke det var det helt rigtige for vores lille familie. Vi var slet ikke klar til at sende hende ud i 'systemet'..

Hvor er du heldig det kan lade sig gøre økonomisk Ville ønske jeg også kunne være hjemmegående for altid Men men... det går ikke..

Anmeld

7. november 2012

Rebecca55

Stort tillykke hvor er det godt for jer...

Anmeld

7. november 2012

Københavnermor

Pallemor skriver:

Hvor er du heldig det kan lade sig gøre økonomisk Ville ønske jeg også kunne være hjemmegående for altid Men men... det går ikke..

Føler mig også meget heldig! Og er lykkelig over at min mand vil være med til det..

Anmeld

7. november 2012

Københavnermor

Rebecca55 skriver:

Stort tillykke hvor er det godt for jer...

Mange tak!

Anmeld

8. november 2012

Rebecca55

Nu som Moar skriver:

Mange tak!

Ville ønske vi selv havde samme mulighed.... Det bliver skønt for jeres barn at hygge med mor.

Anmeld

8. november 2012

Annette A

Stort TILLYKKE.

Det er bare så dejligt at gå hjemme og give børnene en tryg og rolig start og jeg synes altid det er dejligt at høre, at der er kvinder der gerne vil det. Jeg har med begge vores første barn valgt at forlænge min barselstid til de er nået en alder på 18 mdr og lige nu går jeg hjemme med vores andet barn. Vi har ikke råd og mulighed for at gøre det længere, men havde så god erfaring med at vente det lidt ekstra sidste gang, så det er sådan både kæresten og jeg foretrækker det. Dog må jeg tit høre fra andre kvinder hvordan jeg kan holde det ud og puha det er skønt at komme på arbejde igen for det er jo så hårdt at gå hjemme med barnet. Har endda hørt en sige at barslen er alt for lang tid i sig selv. Det kan jeg slet ikke forstå. Altså det er da ok at der er kvinder der vil afsted på arbejde, det er da op til dem men vil da ikke føle mig underlig fordi jeg ikke har det sådan. Det er jo en prioritering af hvad der betyder mest for en og jeg har da fået børn fordi jeg gerne vil være sammen med dem. Pludselig er de store og tiden med dem kommer aldrig igen, så alt hvad man kan få  med dem vil jeg da forsøge at have. 

Så igen dejligt for Jer og kan rigtig godt forstå du er glad.

Anmeld

8. november 2012

SussieThyssen

Nu som Moar skriver:

Du er meget heldig, hvis I kan klare jer på en løn...eller søger du forældre orlov med pasningstilskud?

Jeg havde også den mellemste hjemme indtil hun skulle i BH, og fra hun var 2 kom hun i legestue 2 dage om ugen.

Nr 1, var hjemme indtil hun skulle i skole. Jeg havde ung pige til dem begge, så det var rigtigt dejligt

Nr 3 måtte vi desværre sende i DP, da han var 8 mdr. men det gik jo alligevel.

Men nyd det nu, når du har muligheden, det er der ikke ret mange der har i vore dage, men husk at trolden alligevel skal ud blandt andre børn og lege, og du har også brug for at være sammen med andre end hjemmets fire vægge. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.