Nu som Moar skriver:
 Vi har netop besluttet at jeg skal sige jobbet op og gå hjemme med vores datter på ubestemt tid!  Så vi er bare vildt glade..
 Så vi er bare vildt glade..  Jeg har barsel til februar 2013, og så skal jeg 'bare' gå hjemme... Det er så skønt og spændende.. Vi kunne bare mærke det var det helt rigtige for vores lille familie. Vi var slet ikke klar til at sende hende ud i 'systemet'..
 Jeg har barsel til februar 2013, og så skal jeg 'bare' gå hjemme... Det er så skønt og spændende.. Vi kunne bare mærke det var det helt rigtige for vores lille familie. Vi var slet ikke klar til at sende hende ud i 'systemet'..
Nå men ville også bare lige dele det! 
 Du er meget heldig, hvis I kan klare jer på en løn...eller søger du forældre orlov med pasningstilskud?
 Jeg havde også den mellemste hjemme indtil hun skulle i BH, og fra hun var 2 kom hun i legestue 2 dage om ugen.
 Nr 1, var hjemme indtil hun skulle i skole. Jeg havde ung pige til dem begge, så det var rigtigt dejligt 
 Nr 3 måtte vi desværre sende i DP, da han var 8 mdr. men det gik jo alligevel.
 Men nyd det nu, når du har muligheden, det er der ikke ret mange der har i vore dage, men husk at trolden alligevel skal ud blandt andre børn og lege, og du har også brug for at være sammen med andre end hjemmets fire vægge.  

Kærligst
Sussie

Anmeld