1.lægebesøg i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2012

miig1989

Glæder mig helt vildt til lægebesøg i morgen !
Glæder mig til at høre noget og komme igang med graviditeten, ment på den måde, at jeg den sidste uges tid har været bange for, at fosteret er gået til. Så håber på noget positivt

Hvad med jer, der har været til 1. Lægesøg, hvordan foregik det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Victoria2013

Jeg var til min første igår og glædede mig også rigtig meget... var næsten lidt skuffet, syntes det var meget 'klinisk' (selvom jeg faktisk ikke blev undersøgt). Lægen forklarede hvordan forløbet ville blive og de her tests jeg ville blive tilbudt og stillede en masse spørgsmål til vandrejournalen omkring helbred og sygdomme i familien osv...

Så var jeg inde ved sygeplejersken som lavede urinprøvetesten og tog blodprøver. Hun sagde jeg var den første gravide hun havde haft, hvor urinprøven var så "fin", dvs. der var ikke nogle tal der var for høje eller lave eller noget, jeg var lige som jeg skulle være

Jeg skal så til lægen igen i næste uge og have udleveret den vandrejournal, for nu skal de lige have svar på blodprøverne og sådan

Anmeld

11. november 2012

miig1989

Kia2013 skriver:

Jeg var til min første igår og glædede mig også rigtig meget... var næsten lidt skuffet, syntes det var meget 'klinisk' (selvom jeg faktisk ikke blev undersøgt). Lægen forklarede hvordan forløbet ville blive og de her tests jeg ville blive tilbudt og stillede en masse spørgsmål til vandrejournalen omkring helbred og sygdomme i familien osv...

Så var jeg inde ved sygeplejersken som lavede urinprøvetesten og tog blodprøver. Hun sagde jeg var den første gravide hun havde haft, hvor urinprøven var så "fin", dvs. der var ikke nogle tal der var for høje eller lave eller noget, jeg var lige som jeg skulle være

Jeg skal så til lægen igen i næste uge og have udleveret den vandrejournal, for nu skal de lige have svar på blodprøverne og sådan

Mange tak for svaret

Desværre blev min tid aflyst, da lægen var syg

Anmeld

11. november 2012

Victoria2013

miig1989 skriver:

Mange tak for svaret

Desværre blev min tid aflyst, da lægen var syg

Det var da ærgeligt, det er jo lidt noget særligt. Har du fået en ny tid så?

Anmeld

11. november 2012

miig1989

Kia2013 skriver:

Det var da ærgeligt, det er jo lidt noget særligt. Har du fået en ny tid så?

Ja, først på fredag

MEN ! Da jeg blev mega ked af ikke at skulle til lægen (er lidt følsom for tiden :p) Tog vi til en tryghedsscanning og der var hjerteblink og masser af bevægelse !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.