Opbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Nadia&Daniel

Hvordan opbevar I Jeres pasta? Er ved at være træt af pasta i åbne poser i skabet, så hvordan opbevar I dem og hvor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

booster_88

Jeg har sådan et glas fra ikea, sådan et gammel daws marmelade glas I en høj udgave så lang pasta kan være der i også

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

booster_88 skriver:

Jeg har sådan et glas fra ikea, sådan et gammel daws marmelade glas I en høj udgave så lang pasta kan være der i også

Hvordan holder det sig i den type?? Overvejer nemlig at købe nogle som ligner dem

Anmeld

7. november 2012

booster_88

super fint  Alle vores madvarer er i den slags glas.

Ris,havregryn,kiks kakao, jah alt er i den form for opbevarings glas, nok også mest fordi vi har en hj. koge ø som dog ikke er helt færdig, men meningen er at de glas skal stå på hylder i øen og være til åben skue, Og jeg må sige jeg elsker tingene er i glas på den måde, og alt ekstra i poser osv. kan være i et skab.

Anmeld

7. november 2012

Victoria2013

booster_88 skriver:

Sådan 2 glas har jeg også stående på køkkenbordet... et lavt "tykt" et til pasta penne/skruer osv og et højere glas til spaghetti

Det holder sig ganske udemærket i de glas

Anmeld

7. november 2012

booster_88

Kia2013 skriver:

Sådan 2 glas har jeg også stående på køkkenbordet... et lavt "tykt" et til pasta penne/skruer osv og et højere glas til spaghetti

Det holder sig ganske udemærket i de glas

Det er en fantatisk løsning, jeg elsker det på den måde

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

Det står nu øverst på listen til udsalget

Anmeld

7. november 2012

Victoria2013

booster_88 skriver:

Det er en fantatisk løsning, jeg elsker det på den måde

Også mig, syntes det er både praktisk og dekorativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.