Scanning + lægesamtale idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2012

LMX

Så fik vi lige kigget ind i pomfrittens hule igen idag. Jeg skal scannes ca hver 2-3 uge resten af tiden fordi jeg har gennemgået en fredmeoperation for 4½ år siden og som følge deraf har en del udsvingende blodsukre.

Lægen snakker om evt at starte mig op på insulin den sidste tid fordi kroppen får sværere og sværere ved at modstå sukkeret som gravditeten skrider frem.

Argh det er ikke nemt når man er besat af et sygt sukkermonster. Men så må jeg krybe til korset og indrømme at sådan ER det. Det var jo desværre ikke hovedet jeg blev opereret i dengang

Heldigvis trives tøsebarnet i mavsen og ligger lige under gennemsnittet.

27+2 og hun vejer 1012g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Så fik vi lige kigget ind i pomfrittens hule igen idag. Jeg skal scannes ca hver 2-3 uge resten af tiden fordi jeg har gennemgået en fredmeoperation for 4½ år siden og som følge deraf har en del udsvingende blodsukre.

Lægen snakker om evt at starte mig op på insulin den sidste tid fordi kroppen får sværere og sværere ved at modstå sukkeret som gravditeten skrider frem.

Argh det er ikke nemt når man er besat af et sygt sukkermonster. Men så må jeg krybe til korset og indrømme at sådan ER det. Det var jo desværre ikke hovedet jeg blev opereret i dengang

27+2 og hun vejer 1012g

Hvor dejligt at de holder så godt øje med dig og pomfritten Hvordan med dine blødninger? Der har ikke været mere??

Nå, er egentlig på vej i seng

/ Taco78 

Anmeld

7. november 2012

LMX

Taco78 skriver:

Hvor dejligt at de holder så godt øje med dig og pomfritten Hvordan med dine blødninger? Der har ikke været mere??

Nå, er egentlig på vej i seng

Der har ikke været skyggen af blødning siden uge 18-19ca. Meget mærkeligt at det bare sådan kan stoppe fra den ene dag til den anden.

Men ja, vi er glade for at der bliver holdt øje

Anmeld

7. november 2012

LMX

LMX skriver:

27+2 og hun vejer 1012g

Fredmeoperation ligefrem

Anmeld

8. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Fredmeoperation ligefrem

Ha ha jamen du er da også så rolig og lader dig ikke hidse med op, når du besvarer indlæg, som f.eks. den (ærgerlige) debat der var i går.. You Know.. Men det er måske fredmeoprationen ???

/ Taco78 

Anmeld

8. november 2012

LMX

Taco78 skriver:

Ha ha jamen du er da også så rolig og lader dig ikke hidse med op, når du besvarer indlæg, som f.eks. den (ærgerlige) debat der var i går.. You Know.. Men det er måske fredmeoprationen ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.