Husk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. november 2012

tarkoflen

HeidiØ skriver:

Ej, HELT Sikkert! Det er næsten min nabo Der må jeg hen!

Godt du så det så

Jeg skal også derud, kunne så godt tænke mig en af deres lækre regnjakker ved jo ikke om det er en dreng eller pige, der gemmer sig derinde, så kan ikke rigtig købe noget til den endnu... Så må jeg jo købe til mig selv

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. november 2012

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Godt du så det så

Jeg skal også derud, kunne så godt tænke mig en af deres lækre regnjakker ved jo ikke om det er en dreng eller pige, der gemmer sig derinde, så kan ikke rigtig købe noget til den endnu... Så må jeg jo købe til mig selv

Hehe det er også mindst ligeså godt .. Deres regnjakker er super fede... vi må ud og lure

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

HeidiØ skriver:

Hehe det er også mindst ligeså godt .. Deres regnjakker er super fede... vi må ud og lure

Ja der er ikke andet for, håber du finder noget lækkert

Anmeld

8. november 2012

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Ja der er ikke andet for, håber du finder noget lækkert

I lige måde

Anmeld

8. november 2012

modesty

sarahb skriver:

Var overrasket hvor meget mega gammelt der var... Og priserne er jo dyrere end udsalg.

Jeg forstår heller ikke lagersalg konceptet hvis priserne ligger på samme niveau som udsalg. Jeg vil da meget hellere en tur i Magasin eller købe stille og roligt ind på nettet, end gennem horderne af svedende småbørnsmødre til et lagersalg. 

Anmeld

8. november 2012

blomst84

sne190810 skriver:

var der nogle flyverdragter derude`?

ja der var en del faktisk  men ikke i 92-98, de var revet vœk.... men de ville nok komme igen... 

Anmeld

8. november 2012

sarahb

sne190810 skriver:

var der nogle flyverdragter derude`?

Der var lidt, men ikke nogle jeg ville bruge penge på. Synes det var meget game varer

Anmeld

8. november 2012

Maria.

Jeg har fundet mange super lækre ting derude denne gang!! fra dette års kollektion

Anmeld

8. november 2012

elluL

Maria. skriver:

Jeg har fundet mange super lækre ting derude denne gang!! fra dette års kollektion

Også her. Der var en del fra forårs kollektionen, man skal bare give sig god tid til at kigge bunkerne igennem, da det jo hurtigt bliver blandet med de lidt ældre varer

Anmeld

9. november 2012

Maria.

Lulle. skriver:

Også her. Der var en del fra forårs kollektionen, man skal bare give sig god tid til at kigge bunkerne igennem, da det jo hurtigt bliver blandet med de lidt ældre varer

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.