Hvad vil du vælge til dig og din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. november 2012

M&N

Manden og jeg er ret hooked på FlexiBath til vores kommende prinsesse, netop fordi vi har en lille 2 værelses lejlighed og derfor synes vi den er super praktisk med at den kan slås sammen og blive 8 cm dyb og bare lige kan stilles op ad væggen eller lignende, der kan jo fåes badestol samt stativ til, så det er jo lækkert.

Men nu kommer min mor på banen. Hun siger at det er vildt upraktisk fordi jeg er lav (160 cm) og derfor vil stativet være for højt (det kommer vel an på hvilket man vælger?) og at det skal være et normalt badekar med bløde kanter, for det har FlexiBath ikke og at baby skal have en behagelig stol nede i, for den tilhørende bare er ubehagelig for baby.

Hun sender billeder af et badekar fra DBA og det er også okay, men den badestol er den samme lille bjørn som du kan vælge til alle badekar og er nøjagtig samme kvalitet som den badestol på FlexiBath, samt så ved jeg ikke hvor højt stativet er, og jeg kan ikke se hvor praktisk det er at have sådan et kæmpe badekar (forstå mig ret) til at stå ude i vores lille brusekabine.

Nogle der vil komme med go og no goes, angående begge dele? Står på bar bund fordi min mor mener vi skal have sådan her, fordi hun har erfaring

Det skal lige siges mine svigerforældre super gerne vil købe det her badekar til os, hvad gør vi? HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Bak

BabyWish2012 <3 skriver:

Manden og jeg er ret hooked på FlexiBath til vores kommende prinsesse, netop fordi vi har en lille 2 værelses lejlighed og derfor synes vi den er super praktisk med at den kan slås sammen og blive 8 cm dyb og bare lige kan stilles op ad væggen eller lignende, der kan jo fåes badestol samt stativ til, så det er jo lækkert.

Men nu kommer min mor på banen. Hun siger at det er vildt upraktisk fordi jeg er lav (160 cm) og derfor vil stativet være for højt (det kommer vel an på hvilket man vælger?) og at det skal være et normalt badekar med bløde kanter, for det har FlexiBath ikke og at baby skal have en behagelig stol nede i, for den tilhørende bare er ubehagelig for baby.

Hun sender billeder af et badekar fra DBA og det er også okay, men den badestol er den samme lille bjørn som du kan vælge til alle badekar og er nøjagtig samme kvalitet som den badestol på FlexiBath, samt så ved jeg ikke hvor højt stativet er, og jeg kan ikke se hvor praktisk det er at have sådan et kæmpe badekar (forstå mig ret) til at stå ude i vores lille brusekabine.

Nogle der vil komme med go og no goes, angående begge dele? Står på bar bund fordi min mor mener vi skal have sådan her, fordi hun har erfaring

Det skal lige siges mine svigerforældre super gerne vil købe det her badekar til os, hvad gør vi? HJÆLP

Vi har flexibath og er godt tilfredse med det Vi har dog ikke noget stativ til det. Indtil videre går det fint med at sidde på gulvet

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

Vi har sådan et badekar og er også rimelig glad for det, der bare bare ikke bruges sæbe eller olie i det. Så den her leger de i det og kommer op i bruserne og bliver vasket.

Vi har aldrig haft et stativ men stillede det på vores spisebord inde til hun kunne side i badestolen så kom det ned på gulvet i badeværelset.

jeg er kun 156 høj

Anmeld

7. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender flere der er rigtig glade for deres flexi bad! Og her har vi godt nok et stort plastik badekar, men det står bare på gulvet i bruseren, når vi bruger det, også sidder jeg på en skammel ved siden af og holder baby. Vi har aldrig brugt baby bade stol i badekaret, så vil mene i sagtns ka undvære det!! 

Og forresten så er jeg 1.68 høj, og har aldrig haft brug for stativ. Vh stine

Anmeld

7. november 2012

Lotus86

Altså vi har et flexibath, og har for det første aldrig brugt nogen badestol, jeg ville hellere selv holde min søn. Vi har heller ikke noget stativ, det står bare på gulvet, og jeg sidder på en lille skammel ved siden af. Da han var helt lille tog jeg det nogle gange ud på køkkenbordet og badede ham der.

Og så tænker jeg, at det vel er jer der skal have et barn, ikke din mor, så det skal hun vel ikke blande sig i?

Anmeld

7. november 2012

maryjane

Hvis I gerne vil have et flexibath så køb det, det er jo kun jeres valg og derfor ved i selv bedst.

Hilsen fra en der fortryder ikke at have købt flexi, og nu har noget der bare fyyyyyyyylder tsk 

Anmeld

7. november 2012

Maja_4000

Vi har også et Flexi Bath og er super glade for det Caroline er snart 2 år og vi har brugt det fra hun blev født (:

Da hun var helt lille blev hun badet på køkkenbordet hvor hun sad i en almindelig badestol (dengang fandtes der ikke den der er lavet specielt til flexi bath ) og da hun så begyndte at plaske osv. flyttede vi bare ud i brusekabinen hvor vi så sidder på en skammel (som også kan foldes sammen ) ved siden af hende ..

Anmeld

7. november 2012

Happiness

Vi har et flexibath. Og var glade for det indtil for 5-6 mdr siden. Hvis ikke længere... Det var praktisk idet det kunne pakkes væk, og vi brugte altså både sæbe og olie i vores, uden problemer

MEN efter Lukas begyndte at rejse sig op er det MEGET upraktisk! Siderne bøjer, og det gør at vandet løber ud eller at han er ved at falde ud! Plus jeg synes det kniber med pladsen, når man har en vandhund der plasker og leger livligt

Så vi har valgt at købe et stort plastik et nu. Der kan endda være plads tilendnu én baby (når manden er overtalt )

Skal også siges at vi købte det efter vi flyttede i hus, men det står jo stadig i brusekabinen

Anmeld

7. november 2012

Giraffen

BabyWish2012 <3 skriver:

jeg er 160 og vi har også flexi bath vi er rigtig glade for det! vi købte bar sådan en standard badestol den passede fint i det kar og vores datter sad fint i den

Du ska også huske at det er begrænset hvor længe de sidder i den stol der - vi stoppede ret hurtigt da hun holdte hovedet selv, for så var det lettere selv at støtte hende så man lettere ku komme til at vaske hende ordentligt

mht stativ så startede vi med at ha karret ved badeværelsebordet lige ved håndvasken, så proppen var over vasken (så er karret nemt at tømme)

Nu har vi det bare i bunden af bruseren og så sidder vi enten på en skammel eller på gulvet ved siden af nu sidder hun nemlig selv

så jeg ville helt sikkert også vælge et der kan klappes sammen når pladsen er lidt begrænset

Anmeld

7. november 2012

Giraffen

Happiness skriver:

Vi har et flexibath. Og var glade for det indtil for 5-6 mdr siden. Hvis ikke længere... Det var praktisk idet det kunne pakkes væk, og vi brugte altså både sæbe og olie i vores, uden problemer

MEN efter Lukas begyndte at rejse sig op er det MEGET upraktisk! Siderne bøjer, og det gør at vandet løber ud eller at han er ved at falde ud! Plus jeg synes det kniber med pladsen, når man har en vandhund der plasker og leger livligt

Så vi har valgt at købe et stort plastik et nu. Der kan endda være plads tilendnu én baby (når manden er overtalt )

Skal også siges at vi købte det efter vi flyttede i hus, men det står jo stadig i brusekabinen

det ka jeg godt se ka skabe lidt problemer men alt efter hvornår de rejser sig så har man også et godt badekar længe og til en go pris (ser det tit til 199 i Bilka )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.