Så melder jeg mig også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Victoria2013

Jeg har jo vidst i nogle uger efterhånden at jeg var gravid og det ville blive et juni-barn, men har først i dag været til den første lægeundersøgelse og fået lægens vurdering af termin... det er så den 20/6 2012 - et midsommerbarn, det kan jeg godt lide

Så nu vil jeg godt være med her i juni-gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

kriknu

Kia2013 skriver:

Jeg har jo vidst i nogle uger efterhånden at jeg var gravid og det ville blive et juni-barn, men har først i dag været til den første lægeundersøgelse og fået lægens vurdering af termin... det er så den 20/6 2012 - et midsommerbarn, det kan jeg godt lide

Velkommen til og stort tillykke 

Anmeld

7. november 2012

Christina :-)

Kia2013 skriver:

Velkommen

Anmeld

7. november 2012

miig1989

Kia2013 skriver:

VVeVekJeg har jo vidst i nogle uger efterhånden at jeg var gravid og det ville blive et juni-barn, men har først i dag været til den første lægeundersøgelse og fået lægens vurdering af termin... det er så den 20/6 2012 - et midsommerbarn, det kan jeg godt lide

Velkommen og stort tillykke

Anmeld

7. november 2012

Victoria2013

Tak tak allesammen

Anmeld

10. november 2012

Mink

Kia2013 skriver:

Stort tillykke med det !! hvis det er så har vi også en gruppe på fb !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.