NF Idag !! :D kryds fingrer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Musse21

AMtrier skriver:

Så er det Idag vi skal til den længe ventede NF!!
Jeg er så nervøs, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv!!
Det er stadig ikke helt feset ind at jeg rent faktisk er blevet gravid! Og efter alle de dårlige overraskelser der har været de sidste par år, er jeg så bange for at forvente at alting er godt!

Vil i ikke nok krydse fingrer for mig !

Og hvad gjorde i egentlig for at få tiden til at gå. Jer som har været til NF?

Kram herfra

Hej AMtrier.

Har sådan ventet på en opdatering fra dig og høre hvordan det er gået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

PeruBaby

Åhhh Gud... Hvor er det synd for jer at I ikke fik den gode nyhed I håbede på. Glæder mig til at høre din opdatering på mandag...

Jeg har slet ikke styr på hvad det vil sige at blæren er forstørret og at der er cyster på navlesnoren... Fortalte de dig noget om hvad det sandsynligvis betyder for barnet? Hvad er det for en biopsi du/ babyen har været igennem? Undskyld de mange spørgsmål. Jeg har bare ikke hørt om sådanne forhold før

Håber på det bedste og sender en masse kram

Anmeld

15. november 2012

AMtrier

Musse21 skriver:

Hej AMtrier.

Har sådan ventet på en opdatering fra dig og høre hvordan det er gået?

Hej igen piger.

Har desværre ikke rigtig noget at opdatere endnu. Der bar ingen kromosomfejl men HAN er stadig alvorligt tilredt derinde. Han kan ikke tømme blæren og det kan få alvorlige konsekvenser for ham det gode er at han ille lider, og kommer ikke til det. Jeg opdatere igen efter skanning på onsdag hvor jeg også har møde med en børnelæge. Så håber jeg at vi bliver meget klogere på hvad der skal ske og hvordan vi takler det hele.

Kram fra AM

Anmeld

15. november 2012

Musse21

AMtrier skriver:

Hej igen piger.

Har desværre ikke rigtig noget at opdatere endnu. Der bar ingen kromosomfejl men HAN er stadig alvorligt tilredt derinde. Han kan ikke tømme blæren og det kan få alvorlige konsekvenser for ham det gode er at han ille lider, og kommer ikke til det. Jeg opdatere igen efter skanning på onsdag hvor jeg også har møde med en børnelæge. Så håber jeg at vi bliver meget klogere på hvad der skal ske og hvordan vi takler det hele.

Kram fra AM

årr for pokker hvor er verden uretfærdig

Krydser virkelig for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.