til jer kage bager. søger hurtigt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2012

helle85

kan man lave en kage og lægge den sammen og smørrer op idag? hvis den først skal spises på lørdag?

eller nå kagen at blive tør og cremen sur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

malenemusen

helle85 skriver:

kan man lave en kage og lægge den sammen og smørrer op idag? hvis den først skal spises på lørdag?

eller nå kagen at blive tør og cremen sur?

Hvis du har mulighed for at vente til imorgen så er det klart at anbefale, da du risikere at bundene bliver meget fugtige hvis du laver den allerede idag.
Hvis jeg var dig ville jeg bage bundene idag og lægge dem i en lufttæt pose. Samt lave kagecremen og stille den på køl så den kan sætte sig til imorgen.
Så er det også dejligt nemt for dig imorgen :-)

Anmeld

7. november 2012

helle85

malenemusen skriver:

Hvis du har mulighed for at vente til imorgen så er det klart at anbefale, da du risikere at bundene bliver meget fugtige hvis du laver den allerede idag.
Hvis jeg var dig ville jeg bage bundene idag og lægge dem i en lufttæt pose. Samt lave kagecremen og stille den på køl så den kan sætte sig til imorgen.
Så er det også dejligt nemt for dig imorgen :-)

det er fordi jeg ikke er hjemme i morgen. de bund jeg laver er rimelig tygge da jeg endnu ikke er så god

men hvis det slet ikke bliver godt hvis jeg gør det I dag så må jeg få manden til at lægge dem sammen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.