Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er snart færdig som socialrådgiver og vil gerne læse videre, jeg svæver dog lidt mellem en kandidat i Socialt arbejde eller en kandidat i Sygepleje, men så slog det mig, kan jeg tage en kandidat i psykologi med en bach. i socialt arbejde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er snart færdig som socialrådgiver og vil gerne læse videre, jeg svæver dog lidt mellem en kandidat i Socialt arbejde eller en kandidat i Sygepleje, men så slog det mig, kan jeg tage en kandidat i psykologi med en bach. i socialt arbejde?
Jeg vil bare lige informere om at for at blive optaget på uddannelsen til kandidat i sygepleje skal du have en professionsbacheloruddannelse i sygepleje. Så den vej kan du nok ikke gå, medmindre du har nogle kort i ærmet jeg ikke kan læse mig frem til i indlægget
sne190810 skriver: Jeg vil bare lige informere om at for at blive optaget på uddannelsen til kandidat i sygepleje skal du have en professionsbacheloruddannelse i sygepleje. Så den vej kan du nok ikke gå, medmindre du har nogle kort i ærmet jeg ikke kan læse mig frem til i indlægget
Det har jeg
Anonym skriver: Det har jeg
så er det jo intet problem
du kan ikke tage en kandidat i psykologi, så skal du starte helt fra starten igen. Men du kan tage en kandidat i pædagogisk psykologi blandt mange andre. Spørg evt. din studievejleder han/hun kan nok hjælpe dig med de relevante
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128