Nogen der har styr på kandidatuddannelserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er snart færdig som socialrådgiver og vil gerne læse videre, jeg svæver dog lidt mellem en kandidat i Socialt arbejde eller en kandidat i Sygepleje, men så slog det mig, kan jeg tage en kandidat i psykologi med en bach. i socialt arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

sne190810

Anonym skriver:

Jeg er snart færdig som socialrådgiver og vil gerne læse videre, jeg svæver dog lidt mellem en kandidat i Socialt arbejde eller en kandidat i Sygepleje, men så slog det mig, kan jeg tage en kandidat i psykologi med en bach. i socialt arbejde?

Jeg vil bare lige informere om at for at blive optaget på uddannelsen til kandidat i sygepleje skal du have en professionsbacheloruddannelse i sygepleje. Så den vej kan du nok ikke gå, medmindre du har nogle kort i ærmet jeg ikke kan læse mig frem til i indlægget 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg vil bare lige informere om at for at blive optaget på uddannelsen til kandidat i sygepleje skal du have en professionsbacheloruddannelse i sygepleje. Så den vej kan du nok ikke gå, medmindre du har nogle kort i ærmet jeg ikke kan læse mig frem til i indlægget 

Det har jeg

Anmeld

7. november 2012

sne190810

Anonym skriver:

Det har jeg

så er det jo intet problem

Anmeld

7. november 2012

marieo

du kan ikke tage en kandidat i psykologi, så skal du starte helt fra starten igen. Men du kan tage en kandidat i pædagogisk psykologi blandt mange andre. Spørg evt. din studievejleder han/hun kan nok hjælpe dig med de relevante

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.