Vi har prøvet begge dele med vores datter. Hun gik i den skønneste lille vuggestue fra hun var 13 måneder til hun var omkring 2 år. Så flyttede vi til Fyn, og her kom hun i dagpleje, fordi det var der, der var plads. Jeg havde virkelig mine bange anelser ift. gæstedagpleje og det bøvl jeg havde hørt om, at andre havde, men det var udelukkende en god oplevelse. De få gange vores dagplejemor havde fri eller var syg, sørgede hun for at vores datter kom det samme sted hen - et sted hvor hun elskede at være, og som lå super tæt på vores egen DP. Så vi har været heldige med begge dele...
Denne gang tror jeg dog, at jeg får skrevet lillesøster op til en plads i den vuggestue, som ligger sammen med min datters børnehave. Min datter når godt nok at starte i skole inden det bliver aktuelt, men skolen ligger lige ved siden af, så af rent praktiske hensyn er det smart. Derudover er det en skøn institution, min mand sidder i bestyrelsen og vi kender efterhånden personalet godt og er meget trygge ved deres kompetencer...
KH Astrid
Anmeld