pålægskagemand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.975 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2012

sara-m

hej er der nogen der kan hjælpe med en opskrift på dejen til en pålægsmand, det skal være til en dyb bradepande ??? skal bage dem imorgen, så håber på lidt hurtig hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

tarkoflen

sara-m skriver:

hej er der nogen der kan hjælpe med en opskrift på dejen til en pålægsmand, det skal være til en dyb bradepande ??? skal bage dem imorgen, så håber på lidt hurtig hjælp

Jeg tror ikke jeg ville bage bunden selv, for det er jo rugbrød, og det tror jeg ikke dur, at bage i så lav en bradepande...

Jeg ville købe noget lækkert rugbrød, skær det i skiver, lægge det ud på en bradepande og skær det til, så det bliver en pålægsmand og så pynte den bagefter

God fornøjelse!

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

sara-m skriver:

Hmm.. Tror en simpel bolledej ville kunne gøre det?

Ellers så laver de pålægskagemænd i føtex, kunne være du kunne høste opskriften fra dem

Anmeld

6. november 2012

marloutti

sara-m skriver:

Jeg har hørt at man bare kan bruge en alm franskbrødsopskrift. Men den pålægskagemand vi fik til min fødselsdag, var lige tyk nok i brødet, så jeg tror, jeg vil lave den selv næste gang og så bage franskbrødene normalt. Og derefter skære store skiver på langs og lægge i en bradepande, smøre og pynte...

Anmeld

6. november 2012

sara-m

tusind tak for svar havde ik lige tænkt på en bolledej, men mangler stadig et svar til hvor meget til en bradepande det er ikke rugbrød kagemanden skal laves af men franskbrød/bolle dej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.