Indkøb til denne lille ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. november 2012

lau85

Hej

Har I allerede været på indkøb til den lille ny? Og i såfald hvad har I købt?

Jeg kan mærke, at jeg allerede nu har lyst til at købe en masse, men vil også gerne vente til udsalget i december/januar. Det trækker bare en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

LEJ

lau85 skriver:

Hej

Har I allerede været på indkøb til den lille ny? Og i såfald hvad har I købt?

Jeg kan mærke, at jeg allerede nu har lyst til at købe en masse, men vil også gerne vente til udsalget i december/januar. Det trækker bare en del

Hej. 

kab virkelig godt forstå din frustration. Det kribler også i mine fungere, men da jeg mistede 10+4 i juni ved jeg, at bare fordi man er graviIker det ikke ensbetydne med der kommer en baby ud af det. Derfor vil jeg ikke købe noget specfikt til lige præcis den her baby. Men men men, jeg købte dog før jeg blev gravid to virkelig lækre bodystockings der var på udsalg. 

Anmeld

7. november 2012

lau85

Lineengberg skriver:

Hej. 

kab virkelig godt forstå din frustration. Det kribler også i mine fungere, men da jeg mistede 10+4 i juni ved jeg, at bare fordi man er graviIker det ikke ensbetydne med der kommer en baby ud af det. Derfor vil jeg ikke købe noget specfikt til lige præcis den her baby. Men men men, jeg købte dog før jeg blev gravid to virkelig lækre bodystockings der var på udsalg. 

Det er jeg ked af at læse, at du mistede i 10+4

Men ja, regner også med at vente med at købe til efter uge 12, selvom det kommer til at være hårdt

Anmeld

7. november 2012

LEJ

lau85 skriver:

Det er jeg ked af at læse, at du mistede i 10+4

Men ja, regner også med at vente med at købe til efter uge 12, selvom det kommer til at være hårdt

Tak. 

Jeg tror også det bliver rigtig svært for mig. Har allerede indrettet børneværelse med blyant og papir. 

Anmeld

8. november 2012

Elling <3<3

Det eneste jeg har købt ind til videre er to små babyhuer fra HogM..
Købte dem den dag jeg blev insimineret.

Indtil vidre har jeg ikke trang til at købe noget. Tror det er fordi jeg ikke rigtig tør tro på det endnu.

Tror når jeg har været til skanning om en uge, at jeg får det lige som dig

Anmeld

8. november 2012

LEJ

SecretMe skriver:

Det eneste jeg har købt ind til videre er to små babyhuer fra HogM..
Købte dem den dag jeg blev insimineret.

Indtil vidre har jeg ikke trang til at købe noget. Tror det er fordi jeg ikke rigtig tør tro på det endnu.

Tror når jeg har været til skanning om en uge, at jeg får det lige som dig

Sødt 

hvordan kan det være du allerede skal til scanning i næste uge? 

Min kæreste og jeg har også snakket, om at skulle til en trygheds scanning vi så selv betaler. 

Anmeld

8. november 2012

Elling <3<3

Lineengberg skriver:

Sødt 

hvordan kan det være du allerede skal til scanning i næste uge? 

Min kæreste og jeg har også snakket, om at skulle til en trygheds scanning vi så selv betaler. 

Det er fordi vi har været i behandling. Så får man en skanning inden vi så bliver afsluttet på klinikken.

Og hold da op hvor jeg glæder mig, og samtidig er jeg mega nervøs.

Kan godt forstå i har overvejet det. Der er bare så lang tid til nf

Anmeld

8. november 2012

LEJ

SecretMe skriver:

Det er fordi vi har været i behandling. Så får man en skanning inden vi så bliver afsluttet på klinikken.

Og hold da op hvor jeg glæder mig, og samtidig er jeg mega nervøs.

Kan godt forstå i har overvejet det. Der er bare så lang tid til nf

Nåe okay. Hvor bliver det bare spændende, men mon ikke alt er helt som det skal være 

Jae, der er bare alt for længe til nf. Og er så nervøs for der skal være noget galt med det het foster også. 

Men har en god fornemmelse så 

Anmeld

8. november 2012

Elling <3<3

Lineengberg skriver:

Nåe okay. Hvor bliver det bare spændende, men mon ikke alt er helt som det skal være 

Jae, der er bare alt for længe til nf. Og er så nervøs for der skal være noget galt med det het foster også. 

Men har en god fornemmelse så 

Tror det betyder rigtig meget at man har en god fornemmelse

Mon ikke vores små spirer råhygger inde i mavserne

Anmeld

8. november 2012

lau85

jeg skal til trygheds scanning på tirsdag ved egen betaling - glæder mig helt vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.