Hvad kl. henter i Jeres barn i vuggestuen/dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvad kl. henter I Jeres barn i vuggestuen/dagplejen?

Henter I direkte på vejen hjem fra arbejde/skole?

14.30 Jeg går hjemme. Jeg henter hende ikke før, fordi hun skal nå at være med i den daglige rutine, og de spiser eftermiddagsmadpakker fra 13.45 til lidt over 14, så den skal hun lige have med. Hun bliver afleveret mellem 8.30-09.00, igen fordi de får formiddagsfrugt kl. 9, og hun lige skal nå at komme indenfor døren før der er formiddagsfrugt og sang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

marloutti

Anonym skriver:

Her bliver han afleveret ca 6.20 og hentet igen ca 15.45. Dagplejen åbner 6.15 og lukker 16.00. Så han er altid den første, der kommer. Og næsten altid, den sidste, der bliver hentet.

Det er ikke særlig fedt, men vi har begge fuldtidsarbejde, og arbejder langt væk, så sådan må det jo være...

Anmeld

6. november 2012

132319

Kl 15.45

Før jeg fik arbejde, hentede jeg tidligst kl. 15. Synes de skal have frugtdelen med, der fortælles der historier og det er bare ren hygge 

Anmeld

6. november 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Laura (2 år - vuggestue) - jeg går ledig:

Lang dag: kl. 9-16 (meget sjælden)

Alm. dag: kl. 9-15 (så når hun med på legepladsen om eftermiddagen)

Kort dag: kl. 9-14.15 (så går hun ikke glip af hjemmelavet boller )

Ekstrem kort dag: fridag  

Hun plejer at sove kl. 11-13 hver dag

Anmeld

6. november 2012

henh01

Jeg henter kl. 14.30 hver dag - han står først op kl. 14.15 og skal lige i tøjet

Han bliver afleveret kll 7.30-8 i forbindelse med at den store bliver afleveret i skole

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Min datter bliver hentet mellem 15-15.30 pga. hendes middagslur, så vågner hun først omkring kl. 15. 

Det er faderen der henter ellers ville hun først blive hentet kl. 17. Jeg har et fuldtidsarbejde med 4 timers transport oveni hver dag og faderen arbejder her i byen 4 timer om dagen 

Anmeld

6. november 2012

anynom

Mandag og onsdag bliver Isabel afleveret omkring 8.30 og hentet 16.30 (af min mor, Isabel er først helt hjemme omkring kl 18.30), tirsdag, torsdag og fredag bliver hun afleveret 7.30 og hentet 15.45 cirka. Jeg arbejder i butik og har derfor nogle dumme vagter, min mand kører drfragt og er hjemme sent hver dag.

Anmeld

6. november 2012

Ansemusen

Det svinger lidt. Men som regel bliver han afleveret kl. 8, nogen gange kl. 9. Vi henter som regel ved 16-16.30-tiden, men også indimellem tidligere.

Jeg går i skole, så jeg har et meget skiftende skema, så jeg henter direkte, hvis jeg har sent fri, og ellers ikke. Han skal først vågne og spise frugt med de andre, og ofte har JEG også brug for lidt tid til mig selv (tænk at jeg tør sige det, det er jo ikke helt okay i mødrekonkurrencen nu om dagen ) for at være en bedre mor, når vi er sammen! En sjælden gang imellem holder jeg ham hjemme og i weekenderne er vi næsten altid sammen alle tre (far, mor og søn) og giver ham MASSER af opmærksomhed! Hvilket vi faktisk også er rigtig gode til i hverdagen, når vi kommer hjem efter hentning. Så det fungerer rigtig fint for os sådan her

Anmeld

6. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Vores datter bliver hentet når far har fri dvs. lige omkring kl 14.45 og om fredagen lidt tidligere.

/Fenja

Anmeld

6. november 2012

MortilElias2010

Kl. 16 hver dag - til tider når jeg har fri tidligere tager jeg ham med hjem, men oftest er han i dp fra lidt før 9 til 16. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.