What to do - pladsmangel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.977 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den, at vi venter os nr 2 barn til sommer (god tid). Vi bor i en tre værelses lejlighed, men kommer jo så til at være 4 mennesker. Vi har et virkelig stort soveværelse, hvor der er mulighed for at lave en væg, men det betyder jo at det ene værelse bliver gennemgangsværelse. Ellers kan vi give ungerne det store værelse og lade dem dele! Men Kan et barn på lidt over 3 godt dele værelse med et barn på et halvt år eller hvad tænker i?

Vi har lidt forskellige muligheder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Dinna88

Jeg ville dele værelset op, og så kunne I jo lave jeres EGET værelse til gennemgangsværelse! På den måde bliver ingen af børnene forstyrret af den anden om natten. 

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg ville dele værelset op, og så kunne I jo lave jeres EGET værelse til gennemgangsværelse! På den måde bliver ingen af børnene forstyrret af den anden om natten. 

Det er også den ide jeg hælder mest til, men samtidig bliver de to værelse relativt små, så ved ikke om det er bedre at ungerne får et stort værelse at boltre sig på!

Anmeld

6. november 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Det er også den ide jeg hælder mest til, men samtidig bliver de to værelse relativt små, så ved ikke om det er bedre at ungerne får et stort værelse at boltre sig på!

Hm, det kan der jo være noget om. Men de kan jo sagtens tilpasse sig - hvis I laver super gode opbevaringmuligheder, som f.eks. en masse reoler helt inde ved væggene, så er der jo stadig noget gulvplads. Så må de jo bare huske at rydde op efter sig, så der fortsat er plads til ny leg

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Vi skal til at flytte nu her og vi skal have os en 3-værelses... Babyen kommer jo alligevel til at bo sammen med os det første halve år og vi har ikke haft nogle problemer med at sove tæt sammen hvor vi bor nu (3 mennesker) og der er kun 1 værelse

Anmeld

6. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er den, at vi venter os nr 2 barn til sommer (god tid). Vi bor i en tre værelses lejlighed, men kommer jo så til at være 4 mennesker. Vi har et virkelig stort soveværelse, hvor der er mulighed for at lave en væg, men det betyder jo at det ene værelse bliver gennemgangsværelse. Ellers kan vi give ungerne det store værelse og lade dem dele! Men Kan et barn på lidt over 3 godt dele værelse med et barn på et halvt år eller hvad tænker i?

Vi har lidt forskellige muligheder!

Jeg har stemt at de får det store værelse til deling Når de bliver større kan i altid sætte en væg op og i sover i gennemgangsværelset, hvis i stadig bor der

Små børn kan sagens dele værelse!

Anmeld

6. november 2012

Enirt

Jeg synes i skal dele det store værelse.

I starten kan de jo have hver deres værelse så de ikke vækker hinanden.

Men det jeg tænkte mest på var at de kunne have et fælles soveværelse og så et lege værelse.

Skulle de have lyst til at gå hver til sit kan de jo stadig det, den ene kan jo bare tage det han/hun leger med ind i soveværelset

ved ikke om det kunne være en løsning

Anmeld

6. november 2012

-Sigrid-

Dinna88 skriver:

TS; jeg går ud fra at børnene alligevel hellere vil være i stuen end på deres egne værelser, så det faktisk bare ville være et sted at sove?

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg har stemt at de får det store værelse til deling Når de bliver større kan i altid sætte en væg op og i sover i gennemgangsværelset, hvis i stadig bor der

Små børn kan sagens dele værelse!

Men de har jo ikke samme søvnrytme! Kan det ikke blive et problem i starten?

Anmeld

6. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Men de har jo ikke samme søvnrytme! Kan det ikke blive et problem i starten?

Det er bare et spørgsmål om tilvænning Jeg delte værelse med min bror til jeg var 5 og han 7, og vi har ingen mén af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.