Tidlig scanning pga. blødning! Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Anonym trådstarter

Hej,

jeg skriver ano, da jeg ved nogle familie og venner bruge siden og ikke alle ved jeg er gravid.

Jeg er idag 6+1 og begyndte at bløde imorges. Det var ikke voldsom styrt blødning, men nok til at skulle skifte trusser og tage bind på. Der har været blod på papiret efter hver toiletbesøg og lidt i bindet.

Jeg skal scannes imorgen og har det allerede dårligt over det. Jeg er allerede sikker på at den lille ikke er der mere.

Nogle andre med samme erfaring? Når det er så tidlig en scanning, scanner de så indvendig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej,

jeg skriver ano, da jeg ved nogle familie og venner bruge siden og ikke alle ved jeg er gravid.

Jeg er idag 6+1 og begyndte at bløde imorges. Det var ikke voldsom styrt blødning, men nok til at skulle skifte trusser og tage bind på. Der har været blod på papiret efter hver toiletbesøg og lidt i bindet.

Jeg skal scannes imorgen og har det allerede dårligt over det. Jeg er allerede sikker på at den lille ikke er der mere.

Nogle andre med samme erfaring? Når det er så tidlig en scanning, scanner de så indvendig?

Ja det er en indvendig scanning

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er en indvendig scanning

Puh frygter det lidt 

Anmeld

6. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Puh frygter det lidt 

Det er ikke slemt overhovedet

Anmeld

6. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Puh frygter det lidt 

Det skal du ikke frygte. 

Jeg fik foretaget en indvendig scanning igår, fordi jeg skulle have målt min livmoderhals. Det er selvfølgelig ikke rart, men det gør slet ikke ondt!

for at alt er som det skal være

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er ikke slemt overhovedet

Ser bare voldsomt ud når jeg har set det i fjernsynet.

Men er nok også bare generelt utryg ved hele den her situation.

Tak for svar.

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Det vil være en indvendig skanning og det er slet ikke slemt, og jeg er endda MEGET sart på grund af endometriose...

Du skal huske at lidt blod kan se meget voldsomt ud, og ligne at det er meget mere, end det reelt er... Når det er sagt, skal man naturligvis altid være obs når man bløder, så det er godt, du har fået en skanning!

Jeg at alt er som det skal være

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det skal du ikke frygte. 

Jeg fik foretaget en indvendig scanning igår, fordi jeg skulle have målt min livmoderhals. Det er selvfølgelig ikke rart, men det gør slet ikke ondt!

for at alt er som det skal være

Tak for dit , det håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.