(marts) Navngivning/pas/ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg skal måske på ferie på lørdag til Malta med Lina sammen med min svigerinde og niece. Jeg får først besked imorgen om min svigerinde kan få ferie og om det kan lade sig gøre - jeg X fingre.

Jeg havde regnet med, at jeg bare lige kunne gå op og få lavet et pas til Lina, men hun skal være navngivet først. Det havde jeg slet ikke tænkt på, at hun skulle. Så nu må jeg gå op til kirken i morgen og hører om jeg kan få en navngivningsattest senest torsdag ellers kan jeg ikke nå, at få lavet pas til hende.

Det var faktisk min mand som foreslog os, at vi skulle tage afsted. Jeg havde først mit forbehold, da jeg synes det var længe, at skulle være væk fra Luka. Men det skulle blive dejligt, at komme væk og få slappet af selvom jeg ved, at jeg ville savne Luka så MEGET.

Nu må vi se om vi overhoved kommer afsted. Det finder jeg ud af imorgen. Spændende.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mca<3

Jeg rejste med min store søn da han ikke var døbt endnu ,,, Han blev bare skrevet i passet som unavngiven søn og så med cpr nr ,,,,, Kan da ikke forstå hun skal navngives først ..  God tur hvis det lykkedes  fingre for jer

Anmeld

2. juni 2009

MoarViborg

Ja, vi fik også at vide at det selvfølgelig var bedst at få Maya navngivet først, men hvis det ikke kunne nåes, kunne hun få et midlertidigt pas blot med cpr og moderens oplysninger! Der er nogle lande hvor de ikke godtager dette, men tror da ikke Malta er et af dem

Uhh bare det var mig der skulle afsted igen! Det var SÅ dejligt!

krydser også fingre!

Anmeld

2. juni 2009

MoarHvidovre

Tanja: Alle børn skal have deres eget pas og man kan ikke få dem skrevet ind i morens eller farens. Det ville have været meget nemmere, hvis man kunne.

Trine: Super. Så er jeg lidt fortrøstningsfuld, hvis man kan få et midlertidigt med mit navn på. Jeg nævnte hun bare ikke på kommunen, da jeg ringede og talte med dem.

Jeg håber rigtig meget, at vi kommer afsted. Det kunne være så dejligt.

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Tanja: Alle børn skal have deres eget pas og man kan ikke få dem skrevet ind i morens eller farens. Det ville have været meget nemmere, hvis man kunne.

Trine: Super. Så er jeg lidt fortrøstningsfuld, hvis man kan få et midlertidigt med mit navn på. Jeg nævnte hun bare ikke på kommunen, da jeg ringede og talte med dem.

Jeg håber rigtig meget, at vi kommer afsted. Det kunne være så dejligt.

Gud det er blevet indviklet  Det var så nemt dengang ,, Det tog 5 min og han rejste på det i flere år .

Anmeld

3. juni 2009

MoarHvidovre

ØV ØV ØV

Min svigerinde fik her til formiddag besked om, at hun godt kunne få ferie - MEN - der var ikke flere pladser tilbage til Malta. I går aftes kl. 17 var der 10 stk og her kl. 10 var der 2 stk. Men vi skulle bruge 3 pladser. ØV ØV ØV. Hvorfor tænkte vi ikke på, at bestille i går og så bare afbestille i dag, hvis hun ikke kunne få ferie, hm hm hm.

Jeg havde bare glædet mig til, at komme afsted. Vi har kigget på andre steder, men det er ligesom, at det ikke rigtig er det samme.

ØV ØV ØV 

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

ØV ØV ØV

Min svigerinde fik her til formiddag besked om, at hun godt kunne få ferie - MEN - der var ikke flere pladser tilbage til Malta. I går aftes kl. 17 var der 10 stk og her kl. 10 var der 2 stk. Men vi skulle bruge 3 pladser. ØV ØV ØV. Hvorfor tænkte vi ikke på, at bestille i går og så bare afbestille i dag, hvis hun ikke kunne få ferie, hm hm hm.

Jeg havde bare glædet mig til, at komme afsted. Vi har kigget på andre steder, men det er ligesom, at det ikke rigtig er det samme.

ØV ØV ØV 

Ej hvor øv mine forældre bestilte os pladser til malta til på lørdag og der var der masser for de spurgte nemlig om der stadig var flere pladser idag da de os skulle have ferie på plads og se sagde det var der. men de ture ikke tage chancen. Hvad for et selvskab brugte i eller de samarbejder måske alle sammen? 

Anmeld

4. juni 2009

MoarHvidovre

Det var igennem Dansk Folkeferie, at vi ville have bestilt. Det var fordi, at vi gerne ville have boet på Melliaha Holidaycenter. Det var nemt når vi havde børn med. Vi har været der før.

Skal dine forældre flyve fra Kastrup eller Billund?

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Det var igennem Dansk Folkeferie, at vi ville have bestilt. Det var fordi, at vi gerne ville have boet på Melliaha Holidaycenter. Det var nemt når vi havde børn med. Vi har været der før.

Skal dine forældre flyve fra Kastrup eller Billund?

Nåå oki jeg ved faktisk ikke hvor de har bestildt fra. de skal flyve fra kastrup.

Anmeld

5. juni 2009

MoarHvidovre

Så er Lina navngivet og jeg har i dag fået lavet pas til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.