Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: uuh den ser også lækker ud Og dejlig rummelig!
uuh den ser også lækker ud Og dejlig rummelig!
Det er den bestemt også, kan have 4-5 bøger, én stor mappe, min bærbare, mit glattejern, en kjole og noget make-up i den på engang... plus alt det andet der nu engang var deri
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2påvej skriver: Den her, og jeg ELSKER den!Fik den af mandse i fødselsdagsgave i år
Den her, og jeg ELSKER den!Fik den af mandse i fødselsdagsgave i år
Eeeeej, den er så sej!!
kriknu skriver: Det er den bestemt også, kan have 4-5 bøger, én stor mappe, min bærbare, mit glattejern, en kjole og noget make-up i den på engang... plus alt det andet der nu engang var deri
Hoooold da fast Det var da bare super!!
Benjamins'mor skriver: Jeg har en der ligner den her lidt.Kan ikke finde et præcis billede for den er næsten 5 år gammel. Den har været brugt til alt.Tøj til weekend da mig og min kæreste lige var fundet samme, pusletaske, skoletaske osv.
Jeg har en der ligner den her lidt.Kan ikke finde et præcis billede for den er næsten 5 år gammel. Den har været brugt til alt.Tøj til weekend da mig og min kæreste lige var fundet samme, pusletaske, skoletaske osv.
Ej, den kender jeg godt. De er også rigtig fede
HeidiØ skriver: Ej, den kender jeg godt. De er også rigtig fede
Jeg har denne fra Juicy couture (undskyld billedet.. men kunne ikke finde andre..) Og så har jeg en fra LV og Chanel som jeg ikke har billeder af.. Skifter ret meget mellem de tre
Dot D skriver: Jeg har denne her, og jeg er rigtigt glad for den...
Jeg har denne her, og jeg er rigtigt glad for den...
Ej hvor er den fed!!
Og fy for at skifte profil billede, bliver jo helt forvirret! Men fint billede. Vh stine
ville gerne have den fra octopus, men dels er jeg for nærrig til st give 1400 for en taske, ig dels synes jeg det er lidttkedeligt kun at få en gave til jul hehe..
men har flere friis og co, og en fed rød en jeg absolut ikke kan huske hvad hedder
StineW79 skriver: Ej hvor er den fed!! Og fy for at skifte profil billede, bliver jo helt forvirret! Men fint billede. Vh stine
Hi hi, men mit navn er da der på
Er også viiiildt glad for tasken...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128